Ga naar inhoud

vtecje

Members
  • Aantal items

    23
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over vtecje

  • Verjaardag 21-12-1978

Profile Information

  • Plaats
    sliedrecht

vtecje's Achievements

0

Community reputatie

  1. helaas heb ik nog steeds geen turbodruk wij gaan wel gewoon op vakantie en daarna zien we wel verder het begint er toch naar uit te zien dat de turbo kaduuk is want hij helemaal geen druk op allemaal alvast een fijne vakantie en tot ziens
  2. gisteren is er naar gekeken en het duid er op dat de lmm kaduuk is. maurice heeft gelijk nog het een en ander nagekeken en het zag er allemaal goed uit,wastegate klep ook nageken middels hem op druk te brengen en er waren geen lekstromen om het zo maar even uit te drukken. stuk wezen rijden met de hartbewaking aan de auto en toen zagen we dat het er op toch wel op duide dat de lmm voor 99,9 procent kapot is
  3. hebben er lucht op gezet en hij ging toen gewoon heen en weer
  4. dan ga ik dat eens even proberen hoe kan ik dat afklemmen het beste doen? en nee hij is niet gechipt tenminste niet dat ik weet.
  5. laat ik die nou net hebben hahahah pis ik even naast de pot ik laat hem van de week nog een keer even uitlezen
  6. nee het enigste wat ie toen aangaf was dat de n75 klep niet goed was.deze heb ik toen vervangen en het draad je van de stekker was ook los en die hebben we toen ook gemaakt. daarom snap ik er gewoon echt helemaal niks meer van wat het nou zou kunnen zijn. kan je met een vagcom ook de turbodruk uitlezen?
  7. als ik dan vol gas geef dan geeft ie max 0.1 aan maar het is toch zo dat deze motor 0.5 bar moet aangeven?
  8. ik vind het nu zo vervelend worden en hoop dat het probleem snel gevonden word ga namelijk volgende week naar duitsland op vakantie mmmmm
  9. denk het want er staat verder niks op de meter dan alleen vac /bar boost
  10. als je goed kijkt dan zie dat de slang met de slangen klem los oftewel afgebroken inmiddels gelijmd en wel en de n75 is correct aangesloten lange in de aanzuigbuis middelste naar de turbo en de andere naar de wastegate en de meter geeft stanior -8 aan en als ik gas geef ie bijna 0 aan en blijft dan stabiel op -8 staan
  11. het compressorwiel draait gewoon rond en er zit minder dan 1 mm speling op of te wel helemaal niks zag wel dat dit apparaat wat op het lucht filter huis zit was afgebroken weer iemand waar dat voor dient het gaat naar het gas klephuis en richting de turbo/aanzuigbuis heb het inmiddels al gelijmd
  12. die beweegt gewoon heb er van de week lucht in geblazen en toen ging die gewoon heen en weer het compressorwiel kan ik morgen nog wel eens even proberen of ie rond doet draaien en dan mag er toch geen beweging in zitten van boven naar beneden?
  13. en hier de n75 zoals je ziet met de stekker naar boven en het is ook een gloed nieuwe
  14. ik maak zo even foto's van de vacuum en de n75
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden