Ga naar inhoud

Steven PassatV5

Members
  • Aantal items

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Steven PassatV5

Profile Information

  • Plaats
    De Bilt

Steven PassatV5's Achievements

0

Community reputatie

  1. Goedemiddag! Ik heb een tijdje met een VR6 bobine gereden (zelfde type condensator), waardoor ik weer een tijdje mobiel was.. Nadeel hiervan is dat de afwerkplaat (met v5-logo) er dan niet meer op past omdat de stekker van deze bobine aan de bovenkant zit... Voor zover ik begrepen heb kan er om deze reden ook maar één VR6 bobine in en V5 blok. Helaas is er nu weer een bobine kapot en ben ik weer aan het zoeken geslagen.. Dit zijn de typenr's waarmee ik momenteel zoek: Facet 9.6337 066 905 100 V10-70-0066 Iemand ideeen, tips, leveranciers?
  2. Er is een backorder.. Dus nergens op voorraad.. Ten minste niet bij de VW-dealers en importeur Pon.. Ook al veel kleinere specialisten gebeld.. Die van marktplaats is van het vorige type, ik heb per bougie één bobine en hij kost geen drol.. Nu wat geprobeerd via ebay in Duitsland (ook bedankt voor de tip btw!), even afwachten nog.. Koop ik er gelijk 20 Typenummer is 066 905 100 Ik ben al op diverse forums tegengekomen dat de Passat V5 een heerlijke auto is om te rijden, vind ik zelf ook, maar dat onder andere dit dus echt een drama is.. Ook op de Duitse forums, met tevens de vraag waarom hij maar zo kort in productie is geweest... 2001-2002
  3. Bedankt voor jullie reacties.. Nu bijna twee weken verder en na vele telefoontjes nog steeds geen bobine helaas.. Backorder bij de importeur.. Carpartsdirect.nl is trouwens wel een site die ik als favoriet heb opgeslagen!
  4. Goedemiddag! Weet er iemand misschien waar ik aan een bobine voor mijn V5 2001 kan komen? Diverse dealers gebeld en bij Pon hebben ze er ook geen liggen.. Heb inmiddels op diverse forums gelezen dat deze auto's af en toe wel een bobinetje lusten.. Wie kan mij helpen aan een dealer of een website? Groetjes Steven
  5. Goedemorgen, Sinds vorig weekend ook trotse eigenaar van een Passat Variant V5 3BG.. Helaas na een kleine 1000 km stil komen te staan (met 109dkm op de teller) op de snelweg waar ik tot de conclusie kwam dat er een looprol was vastgelopen en mijn multiriem gehalveerd was in dikte (maar gelukkig nog wel heel!).. Naar de garage laten slepen waar de multiriem, looprollen, waterpomp en dynamopoulie zijn vervangen. Vervolgens weekendje weg waar ik de volgende ochtend met een vrij irritante piep geconfronteerd werd.. ANWB gebeld om te vragen of ik verder mocht rijden, want na een rekening van dik 600eu had ik geen zin om hier een risico in te nemen door toch te gaan rijden.. Volgens de ANWB is het de Aircopomp, kon wel naar huis rijden.. Garage gebeld en waterpomppoulie vervangen zal rond de 150eu kosten.. Nu lees ik van alles over WD40 'en de piep is weg', maar ik vraag me af of dit goed is.. En als de piep dan weg is door de WD40, dan is er natuurlijk een kans dat de pomp vastloopt en weer alles in de soep draait (of zal dit dan niet snel gebeuren?) Met warme motor inderdaad geen irritante piep meer, maar helemaal gezond klinkt het ook niet (soort rateltje, maar dit kan ook de ketting zijn..) Wat is wijsheid? Mvgr Steven
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden