Ga naar inhoud

home100

Members
  • Aantal items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over home100

Profile Information

  • Plaats
    Turnhout

home100's Achievements

0

Community reputatie

  1. Alvast iedereen bedankt al,maar een pil erin gedaan denk ik niet,wat er wel is gebeurd toen ik die wagen heb gekocht, heeft de garagist daar altijd water ingedaan met antivries,heb hem duidelijk gezegd dat mag niet,maar bij hem was dat hetzelfde als G12,dat is ook de reden dat de kachel radiator volledig is dicht geslipt. We hebben voor den ogenblik de thermostaat er uit gedaan terug G12 op gedaan,en het koelwater draait goed rond de druk blijft ongeveer hetzelfde,en nergens is er een lek te zien.In het exspancievat zijn er ook geen luchtbellen te zien. Is er hier iemand die weet of er in die slangen wel druk mag zijn en hoeveel,want de thermostaat gaat open op ongeveer 87 graden en als daar te veel druk in die slangen zit kan dat water volgens mij nooit in de radiator komen of denk ik verkeerd of zou het kunnen dat die druk uit de moter komt.....
  2. Als je de kvs- dop opendraait is de druk weg en kan men de slang terug samendrukken.
  3. De bovenste slang wordt warm en die kunt je vrijwel niet samendrukken en de onderste slang blijft koud en die kan men samendrukken zonder veel moeite.Wat wel zeer eigenaarding is die wagen blijft de ganse nacht nu buiten staan en 'smorgens vroeg is die druk op de bovenste slang nog altijd hetzelfde of vrijwel hetzelfde.
  4. De moter wordt volgens mij niet te warm,de tempetuurmeter op het dashboard duid 90 graden aan en gaat daar niet over of ik nu veel km doe of niet.
  5. Ben hier nieuw,heb deze wagen als tweede hands gekocht en vermoed dat die verkoper(garage) mij gewoon bedrogen heeft.Heb daar al verschillende jaren last mee,in de winter vrijwel geen verwarming,voorhem was dat normaal gezien deze wagen een arco heeft en de kous was af,ongeveer acht maanden geleden geheel geen verwarming meer,en men heeft gewoon alles vervangen : 1. thermostat 2. waterpomp 3.kachel radiator in het dashboard. Nu is die verwarming in orde(denk ik)(ongeveer 1100€)al die werken zijn uitgevoerd door een erkende vw garage, en nu denk ik is de koeling om zeep,de bovenleiding van de radiator staat een atnormale hoge druk,en die blijft al staat die wagen een ganse dag stil.De radiator is ook vervangen en het resultaat blijft hetzelfde voor de garage is dit normaal gezien ik rij met een afn motor,heb zaterdag meer dan 100km autostrade gedaan en de onderkant van de radiator blijft gewoon koud. Wie kan mij hier helpen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden