Ga naar inhoud

Roy van Dongen

Members
  • Aantal items

    15
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Roy van Dongen

  • Verjaardag 20-01-1989

Profile Information

  • Plaats
    Kruisland

Roy van Dongen's Achievements

0

Community reputatie

  1. Ja, ging niet helemaal lekker gisteravond. Wilde de pagina maar niet openen, maar hij is toch nog geplaatst zie ik.
  2. Dus de plaat een mm of 5 in de uitsparing laten vallen en volledig laten lassen. Neem aan dat een laagje van 5mm plamuur geen kwaad kan? Heb ook een 2e achterklep gekocht om te verbouwen, voor het geval dat het grandioos mislukt, of het uiteindelijk toch niet mooi vind. Had in de tussen tijd ook nog diverse offertes aangevraagd en de beroerste kwam toch wel van Dreamworks, 500 ballen staat ie strak in grondverf. Daar wil ik het best 500 keer zelf voor proberen, weet niet wat anderen betaald hebben en waar?
  3. http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1 Hij/Zij levert bijna voor elk auto merk een programma.
  4. Goede middag, Daar ben ik weer. Ik heb vorige week Zaterdag een 2dehandse achterklep gekocht met de intentie om hem te cleanen en te laten spuiten. Nu wil ik dus het vw logo en die lelijke kenteken plaat uit de klep hebben zodat hij mooi (mijn mening) strak word. Maar hoe zou ik dit nu het beste kunnen aanpakken? Mij lijkt het nogal een flink vlak om even dicht te plamuren, maar dat terzijde, ben er vooral benieuwd naar of dat wel blijft hangen na een keer of honderd open en dichtslaan van de klep. Dus heb ik het idee in m`n hoofd of extra grippunten te maken in de uitsparing met als gedachtengang bijvoorbeeld half in gedraaide schroeven die dan ongeveer een cm onder de bovenste plamuur laag zullen zitten. Gewoon als extra grip tegen het uitzakken van de plamuur klomp. Lijkt het wat, of het naar jullie mening onbegonnen werk zonder laswerk? De kosten van het plamuur daargelaten. mvg, Roy
  5. Nou jongens, het is opgelost.. Bij de Volkswagen dealer de wagen laten uitlezen en het schijnt een of andere kabel van de turdo-regelklep geweest te zijn. (huh?) Maar affin, het euvel is verholpen en de kosten zijn 6,86 geweest voor materiaal en nog eens 109 euro aan garage-, uitlees- en vervangingskosten. Bij elkaar een mooie 115 euro dus, maar dat boeit me niet zo heel veel, ben blij dat hij gemaakt is.. Zag trouwens op Marktplaats een kerel uit Bilthoven die nieuwe laptops met VAG-com en kabel verkoopt voor 250 per stuk, lijkt me een kleine investering om meer van zulke kosten te besparen, wat jullie? mvg, Roy
  6. Nee, kwam niet van de snelweg en idd, de motor is ook niet uit geweest. Dus niet alleen het probleem is een raadsel (tot nu toe), maar ook de manier waar op. Nou jongens, in ieder geval bedankt, ben al een stukje positiever. Is dat een prijzig artikel, zo`n luchtmassameter, of komt dat niet in het honderd? mvg, Roy
  7. Mike, Als jouw radio alleen speelt als je contact aanstaat, kun je overwegen je rode + draad als remote te gebruiken. Mijn Alpine 9882 heeft een speciale Remote uitsturing, dus nog buiten de El-Antenne om en hiermee stuur ik 3 versterkers aan. In mijn Golf III is de versterker helemaal niet aangestuurd via de radio, maar via een gezekerde + draad die rechtstreeks naar de accu loopt en in het dashboard word onderbroken door een simpele schakelaar, zodat je versterker niet altijd hoeft te draaien als je radio aanstaat. Zodat je ook nog eens een uurtje radio kunt luisteren zonder dat je motor hoeft te draaien omdat je versterker anders je accu leegtrekt. mvg, Roy
  8. Gister middag, helaas op weg naar het werk. Nog even langs langs de benzinepomp voor wat sigaretten, no problem. Gewoon de motor stationair laten lopen (woon immers niet in amsterdam oid) en terug de auto in en rijden. Alsof er iemand even stiekem een toerenbegrenzer er tussen heeft gezet die afgesteld staat op 2000rpm. Totaal geen vermogen meer, gewoon opeens uit het niets geen rare geluiden of meterslange rookpluimen. Nou ja, dat de Turbo weinig meer deed was snel duidelijk. Mag maar van geluk spreken dat het meer oorzaken kunnen zijn als alleen de turbo zelf. Maar dat gaan we morgen bij de VW dealer horen, waar ik een afspraak heb om 8uur. Nu hoop ik natuurlijk dat het niet zo`n storm loopt en dat het bij een luchtmassameter of vacuum slang blijft steken, maar heb er natuurlijk ook alvast een beetje rekening mee gehouden dat het ook wel eens serieus geld zou gaan kosten en dat de turbo op de slob moet. Nu ben ik dan ook zeer benieuwd of er grotere turbo`s van bijvoorbeeld de 130pk versie passen op mijn 90pk blok, zonder kilometers aan verloopjes dan zeg maar. Of dat er wellicht van de t4 of t5 modellen turbo`s passen, of misschien van de Golf familie. Vandaag een vrije dag gehad vanwege maximaal reisuren (vrachtwagen chauffeur) dus een beetje van allerlei webshops en marktplaats afgestruimd naar gangbare prijzen. Nu heb ik ze al gevonden van af 125 euro 2ehands tot 450 nieuw, maar ben dus ook zeer benieuwd welke grotere turbo`s zullen passen. mvg, Roy
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden