Ga naar inhoud

TeeDeeIe

Members
  • Aantal items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over TeeDeeIe

  • Verjaardag 23-12-1954

Profile Information

  • Plaats
    Assen

TeeDeeIe's Achievements

0

Community reputatie

  1. Eerst alles droog gemaakt met kranten. Toen alles stuk voor stuk gecheckt met de waterslang en van beneden naar boven gewerkt om te kijken of het nat werd. Eerst accubak/ramen deuren en toen ook de afvoeren van het opendak. Het leek allemaal goed en droog te blijven. Toch werd het weer nat na regen. Tijdens een APK keuring de accubak laten ontstoppen en men zij dat het gat iets groter was gemaakt om het in de toekomst te voorkomen. Ook het leidingkje van de airco die ergens in buurt van schijnt te lopen is het niet, want tijdens intensief gebruik van de airco en gedurende een lange droge periode bleef alles droog. De verklaring die VW gaf waarom het voor droog bleef en achter nat had te maken met de dikte van de isolatie onder de voormat en je het hier dus niet zo gauw kon voelen. Toch na een regenbui werd het weer nat. Zo te voelen komt het niet via de ramen/portieren omdat de onder drempels en stijlen droog blijven en het echt alleen onder de mat achter nat wordt.Ik heb dit geconstateerd direct na een regenbui en zonder met de auto te hebben gereden. Kortom ik word er gek van dus als iemand in de buurt van Assen me zou kunnen bijstaan om het lek op te sporen zou ik hem of haar zeer erkentelijk zijn. alvast bedankt groeten
  2. Ja voorin is het echt kurk droog. Ik heb wel een schuifdak. Nooit geweten dat daar afwateringskanalen zitten. Ik zal es kijken of ik wat kan vinden.
  3. O. Ik bedoel rechts achterin bij passagier achterbank. Jaartal 2002.
  4. De vloer rechts achterin van mijn passat Variant is kledder nat. Verder is binnen in alles droog. Wie heeft er een idee wat de meest voor de hand liggende oorzaak kan zijn en hoe ik dit het best kan controleren en verhelpen.
  5. Wie weet wat de normale levensduur van de turbo van een TDI 130 pk is. De turbo van mijn vorige passat ging na 200000 km defect en hierdoor blies ik alle olie vanuit mijn sump door de uitlaat naar buiten. Het resultaat was een enorme gevolgschade aan de motor. Nu heb ik bijna 200000 km op de klok van mijn passat van 2002. Ik wil dit niet nog een keer ervaren. De turbo van de passat van mijn collega heeft 't ook rond de km stand van 220000 begeven. 2500 euri schade aan turbo en katalysator. Wat is de beste remedie? Vroegtijdig vervangen? Laten controleren? Wie kan me hierin adviseren?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden