Ga naar inhoud

raamrubber


tailman

Aanbevolen berichten

hey,

 

ik heb aan de bestuurders zijde een gat in mijn raamrubber. in de hoek bij de spiegel..( hoop dat het op de foto goed te zien is).

kan iemand mij vertellen of / en hoe ik deze kan vervangen.. ik kan met mijn gare versie van Etka hier niks uit wijs worden..

alvast bedankt :D

post-4733-1423822965,0966_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

 

heeft er iemand misschien een goeie beschrijving of tekening hoe ik mijn spiegel er af kan halen, gaat om linker spiegel..

valt niet mee dus, ik trok de metalen strip waar het rubber omheen zit ok mee omhoog, is dit ook de bedoeling? en als ik deze strip toch moet vervangen, kan ik er dan ook chromen opzetten?

 

b.v.d. eric,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de buitenspiegel kun je loshalen door het kapje van de speaker los te halen. die trek je er omhoog uit. Daarachter zit een imbusbout die je los moet draaien. Volgens de beschrijving moet je het binnenpaneel verwijderen om bij de bout van de buitenspiegel te komen, maar mij lukte het om het los te krijgen zonder het paneel los te halen.

Je metalen strip zit vast aan het rubber, dit moet compleet los.

 

gewoon vanaf de achterkant omhoog trekken.

 

Met vriendelijke groet,

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey,

 

ok is gelukt.. nieuw rubber geplaatst.. oude raamlijst zaten dus roestplekken op, afkomstig van de metalen strip in de raamlijst.....(gelukkig niet van de deur zelf) gelijk ff gekeken of ik van mijn auto een highline kon maken, maar dat lukt dus niet... de 2 achterste ramen zijn incl. sierlijsten... dus die zou ik compleet moeten vervangen om er chromen lijstjes omheen te krijgen.

 

eric,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden