Zoals ik in een vorig topic al eens aangegeven heb ga ik donderdag naar een 3c kijken met een 2.0 TFSI deze is van 2006 en heeft 211 duizend gelopen. echter ik lees verschillende dingen omtrent de betrouwbaarheid/problemen van deze motoren en begin nu toch te twijfelen,
zijn er hier leden met zo een motor in hun passat met een km stand van deze aard of hoger? zo ja moet ik de ketting en nokkenasversteller direct preventief laten vervangen als ik langer dan 2 jaar plezier van deze auto wil hebben? en wat zijn de kosten hier wel niet van lijkt me een dure ingreep... ook heb ik ergens gelezen dat de oliezeef dicht gaat zitten?
iemand ervaringen tips? ik weet het even niet meer... heb de huidige auto verkocht gister en moet dus wel zsm weer wat anders.
Vraag
Harm
Zoals ik in een vorig topic al eens aangegeven heb ga ik donderdag naar een 3c kijken met een 2.0 TFSI deze is van 2006 en heeft 211 duizend gelopen. echter ik lees verschillende dingen omtrent de betrouwbaarheid/problemen van deze motoren en begin nu toch te twijfelen,
zijn er hier leden met zo een motor in hun passat met een km stand van deze aard of hoger? zo ja moet ik de ketting en nokkenasversteller direct preventief laten vervangen als ik langer dan 2 jaar plezier van deze auto wil hebben? en wat zijn de kosten hier wel niet van lijkt me een dure ingreep... ook heb ik ergens gelezen dat de oliezeef dicht gaat zitten?
iemand ervaringen tips? ik weet het even niet meer... heb de huidige auto verkocht gister en moet dus wel zsm weer wat anders.
is een 2.0 FSI anders de betere optie?
aangepast door HarmLink naar reactie
Delen op andere sites
28 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten