Marcel10 Geplaatst 16 december, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2017 beste lezers, sinds kort brandt het airbaglampje op het dashboard en geeft dashboardcomputer na het starten airbagstoring aan. Dit gebeurde voor het eerst tijdens het rijden, lampje in middenconsole passenger airbag ging toen ook aan maar ging na een aantal minuten ook weer uit. Lampje op dahboard blijft dus branden. iemand enig idee wat hier aan de hand is? nieuwe zekering? er zit nu 5 ampere in, moet volgens mij 15 ampere zijn of niet? alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Fappie Geplaatst 16 december, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2017 Uitlezen geeft de oplossing Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel10 Geplaatst 16 december, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2017 Bij de garage neem ik aan dan, of niet? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Fappie Geplaatst 16 december, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2017 Bij de garage neem ik aan dan, of niet? Forumlid die bij jou in de buurt woont en Vagcom heeft. Bij de dealer betaal je de hoofdprijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Marcel10
beste lezers, sinds kort brandt het airbaglampje op het dashboard en geeft
dashboardcomputer na het starten airbagstoring aan. Dit gebeurde voor het eerst tijdens
het rijden, lampje in middenconsole passenger airbag ging toen ook aan maar ging na een aantal minuten
ook weer uit. Lampje op dahboard blijft dus branden. iemand enig idee wat hier aan de hand is?
nieuwe zekering? er zit nu 5 ampere in, moet volgens mij 15 ampere zijn of niet?
alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten