STA Geplaatst 17 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2016 Iemand bekend met dit systeem?? https://www.winparts.nl/onderstel-aandrijving/veerwegbegrenzers/c128/veerblokkenset-6-stuks/p48169.html#specificaties De 3BG ligt nog al laag achter en zeker met de kinderen ectect erin of een beetje bagage. Dit lijkt me een mooie oplossing maarja is het niet schadelijk voor je vering ofso? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ivo's Geplaatst 17 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2016 In mijn opinie kun je beter dikkere schotels onder je achterveren leggen. Het soort blokken wat je noemt, veranderen het veergedrag nogal. Ik heb het ook ooit gehad, onder mijn BMW, in eerste instantie tevreden (inderdaad, wat hoogte gewonnen) maar de veerweg wordt dan 'normaal-normaal-normaal-harder-WEG' (in plaats van normaal - normaal - normaal - harder - harder - harder -max) 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Worfje Geplaatst 17 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2016 Ik raad je aan nieuwe schokdempers met nieuwe rubbers te kopen. Waarschijnlijk dan opgelost. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Worfje Geplaatst 17 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2016 Als dat dan nog niet voldoende hoog is dan heb ik nog MAD hulpveren voor je in de aanbieding. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 35iB4 Geplaatst 17 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2016 Ik heb ooit van zulk soort blokken onder de golf gehad, geen succes. Hulpveren werken beter. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fai Geplaatst 17 februari, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2016 Heb je niet achter schroef set ??? kan je zo omhoog zetten. Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 STA Geplaatst 18 februari, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2016 Nee geen schroefset, miss een idee voor later Groet STA Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
STA
Iemand bekend met dit systeem??
https://www.winparts.nl/onderstel-aandrijving/veerwegbegrenzers/c128/veerblokkenset-6-stuks/p48169.html#specificaties
De 3BG ligt nog al laag achter en zeker met de kinderen ectect erin of een beetje bagage. Dit lijkt me een mooie oplossing maarja is het niet schadelijk voor je vering ofso?
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten