Ga naar inhoud
  • 0

motorsteunen avf


martijn1979!

Vraag

Hallo, 

 

Ik heb een probleem met trillingen in mijn gaspedaal. Het zijn trillingen die ongeveer hetzelfde aanvoelen als je een scheerapparaat in de handen hebt, daarom wilde ik mijn motorsteunen gaan vervangen. Alleen, ik kan door de bomen het bos niet echt goed zien. Het betreft een 1.9 tdi avf handgeschakelde 6 bak. Zou iemand mij kunnen helpen met het zoeken van de juiste motorsteunen?

 

Groet Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het setje kost zo'n 225 euro bij een van onze sponsoren. :angel:

 

Overigens, ik kon op het internet alleen voor de rechterkant een 'niet origineel' alternatief vinden: Febi Bilstein 11486.

De linkerkant van Febi Bilstein heb ik nog niet gevonden...

aangepast door Worfje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat mij opviel... ik heb jouw artikelnummers gegoogled en kwam dus bij steunen uit van een 3b ipv 3bg. 

http://www.autoteile-supermarkt.de/index.php?webiscoparams=YTo0OntzOjEzOiJ3ZWJpc2NvYWN0aW9uIjtzOjExOiJzaG93YXJ0aWtlbCI7czo5OiJhcnRpa2VsaWQiO3M6NjoiODc1MzU5IjtzOjQ6ImZ6aWQiO2k6NzkzMjtzOjk6ImJhdWdydXBwZSI7aToxMDA1Mzg7fQ%3D%3D&webiscosession=rgsv23sqqqaqqfb4ocvvh5pdp7

 

Deze link is van de 382 ae de rechterkant. Die andere kun je hier ook krijgen. De 379 ae links. Zoals je kan zien word het hier wel duidelijk aangegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden