Ga naar inhoud

goede maar niet al te dure spuiterij in N-Holland????


colin

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Na een paar dagen werken had ik er zin in om mijn defecte Pdc sensor in mijn achterbumper te gaan vervangen.

Nu kreeg ik echter van de lieftallige vrouw een berichtje net voor thuiskomst dat ze achteruit tegen een paaltje had gezeten :evil:

Kan gebeuren schat, met jou verder alles goed hoop ik!!

Nu heb ik dus iets meer werk aan de achterbumper. Ze had precies de hoek te pakken en deze stond aardig naar binnen gevouwen.

Vanmorgen was hij kennelijk toch weer naar buiten gesprongen maar er is dan toch wel wat lakschade zichtbaar en ook denk ik wel een klein beetje plamuurwerk aan nodig.

Ik woon in Alkmaar en mijn vraag is of er iemand een adres weet waar ik bijv. (als ik zelf de bumper demonteer) de bumper voor een redelijk bedrag kan laten repareren en spuiten??

 

groeten,

Colin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ids,

 

OK bedankt voor de tip. Maar als ik zelf aan de gang ga in zo'n cabine weet ik 1 ding zeker en dat is dat mijn bumper er dan niet beter uit gaat zien. Dat spuiten is toch wel een vak apart..

Verder weet ik ook niet wat ik allemaal verder nodig heb aan schuurspullen en primer en dat repareren is ook een secuur werkje lijkt me.

Of zijn er daar ook mensen die het goed kunnen en voor een mooi prijsje willen doen?

 

Gr.

Colin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden