Ik houd de hoeveelheid vocht aan bijrijders en bestuurskant al een tijdje in de gaten.
Vandaag begonnen met vloerkleed / tapijtje te lichten en jawel wel hoor beide kanten nat!
Bestuurderskant kon ik mee leven, omdat ik al wist dat de bestuurderportier lekte (nu gefixed door sealing te fixen tussen aluminium blik waar raammechaniek op zit en portier.
Maar water aan de bijrijderszijde was een verassing!
Natuurlijk geen verassing voor het doorgewinterde forumlid, want bij de 3BG is het altijd bingo na x jaar bij het interieur filter:
Zal ik champinions gaan verbouwen? Het schimmelt al wit.
Wat een bagger constructie zeg. Had dat randje nu niet 1 cm hoger gekund?
Doppen onder accu ook verwijderd. Onder accu was open, onder remcylinderbekrachting dicht.
Vraag
Worfje
Ik houd de hoeveelheid vocht aan bijrijders en bestuurskant al een tijdje in de gaten.
Vandaag begonnen met vloerkleed / tapijtje te lichten en jawel wel hoor beide kanten nat!
Bestuurderskant kon ik mee leven, omdat ik al wist dat de bestuurderportier lekte (nu gefixed door sealing te fixen tussen aluminium blik waar raammechaniek op zit en portier.
Maar water aan de bijrijderszijde was een verassing!
Natuurlijk geen verassing voor het doorgewinterde forumlid, want bij de 3BG is het altijd bingo na x jaar bij het interieur filter:
Zal ik champinions gaan verbouwen? Het schimmelt al wit.
Wat een bagger constructie zeg. Had dat randje nu niet 1 cm hoger gekund?
Doppen onder accu ook verwijderd. Onder accu was open, onder remcylinderbekrachting dicht.
Link naar reactie
Delen op andere sites
18 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten