Ga naar inhoud
  • 0

vw logo koffer


Marleyke93

Vraag

sinds gisteren heb ik opgemerkt dat als ik de koffer van men 3C sedan open het vw logo niet meer terugklapt! voor de koffer te openen moet ik op het vw logo duwen maar hij blijft dan ingedrukt en komt niet meer automatisch naar beneden. zelf kan ik hem terug in de gewone stand zetten. ik dacht een beetje wd-40 zal helpen maar nee dit hielp niet! nu open ik men koffer steeds met de afstandsbediening of knop in de auto zelf! ik wil niet dat de koffer niet meer opengaat en ik vergeet anders het logo weer goed te zetten. is dit een bekend probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ja toevallig afgelopen week met zelfde bezig geweest (Passat sedan van 2007),

uitbouwen van de handgreep gaat vrij makkelijk, alleen kan je er niet veel mee, omdat het een deel uit-één-stuk is.

nieuwe ging me € 95,00 excl. kosten, vond ik wel wat veel, dus ik heb het geheel even in het water gelegd, daarna laten drogen, en toen even inspuiten.

werkt nu weer redelijk.

onderdeel is trouwens: 1k0 827 469

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee helaas geen foto's,

binnenbekleding van de achterklep zit met 4 parkers vastgeschroefd torx in de "handgreep".

daarna "hangt" de bekleding alleen nog in klemmetjes, welke je gewoon met je handen kan lostrekken.

hierna kan je die handgreep er zo uitschroeven (ook torx, 3 dacht ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja zo'n scheef staande handgreep kon mij ook niet echt bekoren,

maar 95 euro ex btw vind ik wel wat veel, voor zo'n uit de krachten gegroeid stukkie plastic,

denk dat er heel veel stooizout in loopt als ik de achterklep zo zie.

 

PS bij lostrekken van de bekleding, opletten want de klemmetjes zitten niet heel erg vast in de bekleding, en vliegen alle kanten op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden