Ga naar inhoud
  • 0

Ramen gaan mee open na inbouw draadloze deurvergrendeling


Jmaarschalkerweerd

Vraag

Goedemiddag!

 

Ik heb een Passat uit 1998 waar al centrale deurvergrendeling in zit. Nu wilde ik dit graag draadloos gaan doen en heb ik het volgende setje besteld:

http://

http://www.centrale-deurvergrendeling.n ... D=20523589

 

De ontvangstmodule voor de sleutel kan ingesteld worden op een puls van 0.5 seconde of 3.50 seconde. Na de eerste keer installeren bleek dat, als ik de deuren open, de ramen ook open gingen. Dit leek voor mij dat de ontvangstmodule een te lang signaal gaf zodat de ramen automatisch open gingen. Vervolgens heb ik de module omgeruild om te kijken of het daaraan lag.

Vandaag heb ik echter een nieuwe module ontvangen en zojuist aangesloten, maar daar ligt het helaas niet aan.

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen?

 

Alvast bedankt!

 

Mvg Jeroen Maarschalkerweerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

je passat is voor zien van comfortsluiting/opening wat inhoud dat als je slot met sleutel opent en sleutel vast houdt in het slot de ramen open gaan bij ontgrendelen van auto. en andersom bij sluiten van auto ramen na 2 sec mee dicht gaan

 

Je ingebouwde module geeft dus een te lange puls bij het openen van auto, een zo kort mogelijke puls instellen dus

 

anders een ander setje vermoed ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb direct telefonisch contact gehad met de leverancier van de sleutelset. Vandaag heb ik dus de tweede module ontvangen welke hetzelfde probleem geeft. Dus het probleem zit niet in de ontvangstmodule van de sleutel. Het zal dus niet uitmaken of ik een ander setje installeer, deze geeft immers wel de juiste puls.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik neem aan dat je alles goed hebt aangesloten? Waar heb je de puls van het slot onderbroken?

 

Je kan centrale vergrendeling ook zelf testen door 12v op de aansturing voor sluiten te zetten

 

Heeft je auto geen last van het bekende slot probleem? Te herkennen aan haperende binnenverlichting

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ga er wel vanuit dat alles goed aangesloten is. De deuren sluiten en openen gewoon met de afstandsbediening. Ik heb geen probleem met het "bekende" slot probleem. De leverancier gaf aan dat het eventueel ook een storing in de boordcomputer kan zijn; dat hij toch het te lange signaal doorgeeft.

 

Maar nu gaat er wel een lampje branden omdat je vraagt waar ik de puls onderbroken heb. Want als ik de puls onderbreek op het verkeerde punt dan zal de computer nooit weten of het een lange of korte puls is. Hier ga ik even mee aan de slag en laat ik hier zo snel mogelijk weten. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden