Ga naar inhoud
  • 0

Is dit iets voor mijn 3B?


Ronald1967

Vraag

post-10501-1423825684,3306_thumb.jpg

 

Ik heb inmiddels wat zitten zoeken naar een velg die ik wel zie zitten voor mijn Passat. Nu komt uiteraard DE hamvraag :embarassed: , gaat dit passen/staan onder een type 3B? het betreft hier een 18'' velg met een et van 40. Valt deze velg nu naar binnen of toch naar buiten? Overigens neem ik aan dat een band smaller als 225 niet geslaagd is en wordt een beetje tureluurs van het gesnuffel in het topic over wat wel en wat niet past onder een 3B :blink:

Ik weet nl niet of 8j-18''-et40 gaat aanlopen icm de Koni-STR.T kit(35/40 mm verlaging) die ik inmiddels heb liggen, bv bij de veerschotel of de wielkastrand :?:

 

Wellicht zullen sommigen een diepe zucht slaan en denken, daar is er weer 1 die het niet snapt..klopt, jullie hebben gelijk :mrgreen::angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoe hoger de ET waarde hoe verder hij naar binnen valt (dus van het spatbord AF)

 

Hoe breed is de velg? Bij 8 inch breed gaat het gewoon passen, valt dan ietsje binnen het spatbord aan de vóórzijde en nog iets makkelijker aan de achterzijde.

225 40 18 is een goede maat voor een 3B

 

(heb zelf een 3B met 8 inch breed bij ET45, verlaging -40mm)

post-2087-1423825684,7368_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aha.. das te verwaarlozen dan en zal geen probleem geven voor de wielkastrand met 35 mm verlaging. Nu zag ik net dat inmiddels de advertentie op E-bay verdwenen is :( Morgen maar eens bellen of de set verkocht is of dat de termijn versteken was.

Anders maar weer verder snuffelen voor een leuke set :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden