Ga naar inhoud

Blauw/wit led binnenverlichting


mrsl

Aanbevolen berichten

Vandaag de eerste mod op mijn passat gedaan. Ik heb de binnenverlichting voor vervangen met LED verlichting, zoals zovelen.

De middelste heb ik vervangen voor een fel-witte festoon LED en de beide zij-lampjes vervangen voor blauwe w5w leds.

 

Het resultaat:

 

rvykxt.jpg

1o6a8w.jpg

6itqty.jpg

 

De witte festoon komt bij Halfords (ca. 7 euro) vandaan en de blauwe w5w bij de Gamma (2 stuks 1.59). Ik ben benieuwd hoe lang ze het houden. De verlichting bij de achterdeuren en in de kofferbak (sedan) moeten nog. Ik heb in andere topics kunnen lezen dat de ervaringen met bepaalde leds niet echt super waren. Wie heeft er in de kofferbak en boven de achterdeuren goede ervaringen met bepaalde leds? Welke maten heb je en waar zijn ze gekocht?

 

Hoor graag even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ook:

viewtopic.php?f=110&t=19626&p=96392&hilit=festoon#wrap

 

Ik zou ze alleen niet bij LEDsbuy bestellen, dat is slechte kwaliteit. Ze gaan niet lang mee en gaan knipperen. Ik heb mijn huidige LED- binnenverlichting gekocht bij Okaphone in Groningen, waar ik zeer over te spreken ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ook:

viewtopic.php?f=110&t=19626&p=96392&hilit=festoon#wrap

 

Ik zou ze alleen niet bij LEDsbuy bestellen, dat is slechte kwaliteit. Ze gaan niet lang mee en gaan knipperen. Ik heb mijn huidige LED- binnenverlichting gekocht bij Okaphone in Groningen, waar ik zeer over te spreken ben.

 

Het topic was mij inderdaad bekend. Natuurlijk heb ik al leds bij LEDsbuy gekocht...ik verwacht ze één dezer dagen. Ik had eerlijk gezegd nog niet aan Okaphone gedacht, erg prettige winkel als je het mij vraagt.

 

Ik wacht de zending van LEDsbuy af, als ze kapot gaan dan heb ik in ieder geval een adres voor betere kwaliteit..bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden