Ga naar inhoud

Trendline vs B2B Line


Gast Maikie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Over minder als een week kan ik mijn passat van 2006 ophalen, dit is een b2b uitvoering. Ik kreeg echter ook nog de keuze voor een soortgelijke auto, zelfde bouwjaar en km stand maar dan een trendline uitvoering.

 

Zou iemand misschien weten welke verschillen er tussen deze uitvoeringen zijn?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan inderdaad kloppen. Het gaat hier ook om een belgische auto.

 

Mij ging het eigenlijk om het fijt dat ik zag op de website dat de b2b uitvoering 500 euro goedkoper was, dus ik ging er naartoe om mijn keuze te gaan maken en de b2b line uitvoering eens te bekijken en toen zij de verkoper ineens maar die is net zo duur hoor, er heeft alleen iemand aan de website geprutst... uiteindelijk is het toch de b2b line uitvoering geworden omdat ik zwart met een licht interieur mooier vond als de andere, antraciet kleur een beetje. Maar nu voel ik mij dus een beetje belazerd dat ik zomaar op de prijs van 500 euro hoger ben gaan onderhandelen en niet heb vastgehouden aan de lagere prijs, stond immers ook niet op de website onder voorbehoud van typefouten o.i.d

 

Dus ik was nu eigenlijk aan het zoeken of de b2b line misschien niet minder opties had waardoor deze goedkoper geprijsd kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft een b2b meer opties als een trendline

Zoals ik kan vinden zit er op de b2b Climatecontrol en op de Trendline zit een normale airco (standaard)

en zo zullen er nog wel wat dingetjes zijn, ik heb er verder geen idee van het enige wat kan helpen is een belg of iemand anders die exact weet wat en welke opties er op bepaalde types zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide hadden ze iig climate control, en dan ook dual zone.

 

Ik had de advertentie op de website nog een keer bekeken en daar stond ook geen vermelding van cruisecontrol, de trendline had dit wel, ik hoop de b2b ook.

 

Iedereen bedankt voor de antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik de auto opgehaald en tijdens het rijden heb ik dus enkele dingen opgemerkt waarvan ik denk dat ze met elkaar verschillen.

 

Er zit in deze armsteun geen koeling ( wel in het handschoenenkastje )

Er zit geen cruisecontrol op.

Er zit achter geen ruitenwisser op.

 

Voor de rest niet zo 1.2.3 dingen gezien die ik echt mis.

 

Hij rijdt in ieder geval fantastisch, hoewel de koppeling wel even wennen was, die vond ik van de seat leon een stuk lekkerder.

 

Weet iemand toevallig of de metalen velgen van een seat leon op een passat 3c passen? de bandenmaat is 205/55/16 dat is bij beide hetzelfde. De steek volgens mij ook 5x112 ik weet alleen niet hoe het zit met et waardes etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor type heb je een sedan of een variant ?

 

Wat betreft je velgen

Wat voor ET waarde zijn ze ?, steek is vanaf 2005 dezelfde 5X112

 

ET waarde Seat Leon is standaard 50

ET waarde VW Passat 3C is standaard 45

 

Hier zit dus wel wat verschil in, ik denk dat de velgen van de LEON niet gaan passen, dit omdat ET 50 eigenlijk niet voorkomt bij de 3C

Maximale wat ik heb gelezen is ET 46 en minimaal ET 37

 

Dus als je het precies wil weten moet je op je velg kijken en zoeken wat de ET waarde is, misschien dat je velg niet ET50 is maar dat deze een andere waarde heeft

Als je die waarde weet hier posten dan kunnen wij je wel vertellen of het wel of niet past

 

Naaf is ook geen probleem die is bij beide auto's 57.1

 

Voor info over welke steek er standaard op een auto zit kjik op Steekwijzer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog wat gevonden op het forum

 

Thijs schreef:

Op bovengenoemde site had je kunnen zien dat de ET van een Leon na 2005 50 is. De velg zal dus passen, maar valt wel 15 mm verder naar binnen.

Als je niet al te brede banden monteert zal dit niet aanlopen. Of het mooi oogt, is een tweede...

 

@ Nard: o.b.v. deze gegevens zou ik dit niet doen, of anders gelijk spoorverbreders monteren van 15mm per kant. Anders loopt je het risico dat je stuurgedrag heel erg verandert (in negatieve zin, meestal).

 

Kijk wel even na of de ET waarde ook overeenkomt met de waarde uit de tabel, die tabel betreft namelijk de standaardwaarden voor de standaardwielen, voor aftermarket lichtmetaal worden vaak afwijkende specificaties toegepast. Kan dus ook voor jouw velgen gelden.

 

Hier hebben ze het welover een 3BG en dus niet de 3C

 

Misschien dat er iemand anders is met een 3C die hier meer over kan vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden