Ga naar inhoud
  • 0

Xenon overzetten?


RhyvoN

Vraag

Heej,

ik heb een vraagje over m'n koplampen!

Zit er al een tijdje over na te denken om andere koplampen aan te schaffen, heb nu nog steeds de orginele erin zitten.

Wat er wel aan deze koplampen is gedaan, is dat ze zijn omgebouwd met xenon.

Nu zit ik er over te denken om angel eyes te kopen, mijn vraag is dan:

is het mogelijk om het xenon wat ik nu heb, over te zetten in mijn eventueel nieuwe angel eyes?

 

Bedankt alvast voor de reacties,

 

Randy

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die gaan wel passen hoor.

Persoonlijk vindt ik de angeleyes niet zo mooi. Maar dat is zoals ik al zei persoonlijk.

Verder is het wel mogelijk om je xenon over te zetten mits (zoals Jeroen ook al zei) je dezelfde fitting hebt.

 

Edit:

Zie overigens net in die 'aanbiedin'g' dat er H1 fittingen inzitten.

Dus toch even voor de zekerheid checken als ik jou was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze passen gegarandeerd in je Passat, ik heb deze ook gehad. Het enige is, dat je de H7 Xenon lampen hier niet in kunt zetten, aangezien hier H1 lampen in moeten.

 

Ik heb eventueel nog de H1 Xenon lampen liggen die ik in die lampunits heb gebruikt voor een zacht prijsje. PM me maar even als je interesse hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

PB terug gestuurd, uitgelegd dat ik iets te snel gereageerd heb, ik kan de H1 lampen niet meer vinden. Wel een goede eBay shop doorgegeven waar je goede lampen voor een zeer goede prijs vandaan kunt halen.

 

Vergeet niet ervoor te zorgen dat je bij plaatsen van de lampen het staafje aan de onderkant hebt, anders krijg je een schaduw icm de lenzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden