Ga naar inhoud

player554

Members
  • Aantal items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over player554

Profile Information

  • Plaats
    Den haag

player554's Achievements

0

Community reputatie

  1. hoe ga ik dat doen? bij een v6 heb ik misschien ruimte om me hand er net aan tussen te doen helaas
  2. hallo, ik ben er vrij zeker van dat het motorblok goed heet wordt en hier ben op niet zo fijne wijze achter gekomen XD. ik denk zelf dat de kachelradiateur verstopt zit en ik heb ook gezien dat dit een flinke klus is om te doen. hoelang ben je er ongeveer mee bezig en hoe krijg ik de volkswagen audio radio eruit zonder die trek pinnen? of er verder een pil in is gegooid weet ik niet hij was van een oude man geweest werd mij verteld dan wordt het meestal niet warm en gaat hij vol met sludge ect zitten. het is ook niet zo dat ik ff die slangen eraf kan trekken zoals ik bij me golf mk2 gedaan heb om hem te testen en evt door te blazen/schoonspoelen in tegengestelde richting. tips en tricks over hoe ik het dashboard eruit moet halen en wat precies grag! fijne avond
  3. hallo, ik ben thomas, ik woon in den haag en heb een volkswagen passat 3bg 2.8 v6 Usa met 168xxx km op de teller. ik heb 2 problemen met de auto en dat is 1. de kachel wordt totaal niet warm dit is zonder climatronic 2. dashboard geeft aan dat de motor niet warm wordt en af en toe ineens wel, in combi met de kachel verklaard dit de thermostaat. maar nu komt het gekke als ik soms rij dan wordt hij 40gr dan weer 60 dan weer 90 en dan ineens weer koud. dit is bij stilstaade motor, dit lijkt op een defecte kvs sensor. ik heb de thermostaat al liggen en de sensor ook maar de sensor zit op een aardige rot plek. en met de thermostaat moet het distributie gedeelte eraf omdat hij daar achter zit (wat ik gezien heb op internet) maargoed het gaat meer om de kachel. hij blaast koude lucht en de slangen naar de radiateur worden wel warm beide. ben nog niet verder gekomen met het dash want weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. zit zelf in de vrachtwagen techniek dus kom er wel uit maar een kleine "how to" en weetjes zijn wel handig. zit er verder nog een kachelklep/waterklep in het systeem voor de warmtewisselaar? iemand die me een paar dingen kan vertellen over hoe ik het kachelgedeelte eruit krijg of wat ik nog moet controleren graag! het word me nu toch wel koud zo mvg Thomas
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden