Als in de auto de ingestelde temperatuur is bereikt, hoor ik soms, de laatste tijd steeds vaker, een piepend/krakend geluid vanachter de middenconsole. Stel ik de temperatuur een graad hoger of lager in is het even stil todat die temperatuur wordt bereikt. De CC geeft geen foutmeldingen, outputtest en basisafstelling zijn gedaan. Het heeft niet geholpen.
Is het dan toch logisch om die stelmotor te verdenken? Of is er iets anders waar ik niet aan gedacht heb?
Als je het dashbordkastje verwijderd zie je onderaan het kachelhuis die motoren zitten. Volgend ElsaWin/ETKA moet na het demonteren van het dashbord een tweede man het kachelhuis optillen. Heeft iemand dat al eens op een andere manier gedaan En zo ja is het vervangen ervan veel werk?
Vraag
Garfield
Als in de auto de ingestelde temperatuur is bereikt, hoor ik soms, de laatste tijd steeds vaker, een piepend/krakend geluid vanachter de middenconsole. Stel ik de temperatuur een graad hoger of lager in is het even stil todat die temperatuur wordt bereikt. De CC geeft geen foutmeldingen, outputtest en basisafstelling zijn gedaan. Het heeft niet geholpen.
Is het dan toch logisch om die stelmotor te verdenken? Of is er iets anders waar ik niet aan gedacht heb?
Als je het dashbordkastje verwijderd zie je onderaan het kachelhuis die motoren zitten. Volgend ElsaWin/ETKA moet na het demonteren van het dashbord een tweede man het kachelhuis optillen. Heeft iemand dat al eens op een andere manier gedaan En zo ja is het vervangen ervan veel werk?
Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten