Ga naar inhoud
  • 0

Telefoonhouder 3C


Nitro68

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De telefooninterface heeft artikelnummer 3C0051435 gevolgd door twee letters. Deze letters geven aan voor welke telefoon hij bedoeld is. Je kunt bijvoorbeeld op http://www.kar-media.de/ zien welke interfaces leverbaar zijn. 3C0051435PA is de algemene (zonder oplaadmogelijkheid voor de telefoon). 3C0051435TA is de nieuwste touchscreen bluetooth interface.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

toevallig heeft m'n pa gister 'n nieuwe vw gekocht, heeft daar de bluetooth adapter bijgebietst, was normaal inderdaad 130 euro...

 

maar aan de andere kant, een vaste bluetooth carkit die op je radio zit ben je ook al snel dat bedrag voor kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb hier ff geinformeerd:

 

Hei

3C0051435PA koster 1726,- inkl. Mva is ongeveer 185 euries......

 

Heb gelijk even geinformeerd naar zo een "hondenrek"

3C9017221 koster 3799,- inkl. mva is ongeveer 395 euries :shock: Das wel een heel duur stukkie gevlochten ijzerdraad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is er wel maar het vervelende is dat het aanbod hier aanzienlijk kleiner is met maar 4.5 miljoen inwoners.

Dus de kans op 2e hands is een stuk geringer.

 

Koop wel wat op e-bay.de en laat het naar olland sturen. Daar ben ik toch met zomervakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even inhaken op dit topic ;)

 

Mijn Passat gaat afgeleverd worden met het Executive Plus pakket, wat de standaard telefoon voorbereiding betekend. daar word door de dealer echter meteen een fiscon BT module bij ingeboud zodat ik via bluetooth mijn telefoon op de RNS510 kan bedienen.

Volgens mij krijg ik dan ook zo'n telefoonhouder op mijn dashboard.

als ik mijn Nokia (6233) daarop wil inklikken, puur voor het 'opbergen' en tegelijkertijd opladen, zit ik dan ook aan zo'n dure houder van 100,- ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Schopje,

 

Ik heb zojuist een Nokia E51 besteld, en ben al begonnen te zoeken naar een houder daarvoor.

Als ik hier kijk : http://www.volkswagen-zubehoer.de/filea ... 02_doc.pdf zie ik alleen een E50 houder.

Iemand enig idee of er ook eentje voor een E51 bestaat, of dat de E51 in de houder van een E50 past?

Volgens mij heb ik die houder alleen nodig voor het opladen van de telefoon, de rest word via BT geregeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

Voor geïnteresseerden :

 

ik heb een houder liggen voor een Siemens S65 en gelijkaardig p/n 3C0 051 435C, mag weg voor 25EUR + verzending (5EUR)

 

Grtz,

 

Dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

na veel zoeken en lezen op het forum, naar de stealer geweest om navraag te doen voor de kosten van de nieuwe touchscreen BT adapter voor mijn 3C. Zonder van kleur te verschieten werd mij te verstaan gegeven dat zo'n adapter rond de € 250,00 moest kosten. Terwijl op de site van Pon de adapter voor € 229,00 wordt aangeboden. :angry:

Toch nog even wezen kijken op ebay. Uiteindelijk via ebay de touchscreen adapter gekocht bij onze oosterburen voor €156,00

Ik heb 'm nu al een paar weken in m'n auto zitten en moet zeggen dat alles naar behoren werkt :D Ook na een dag bellen buiten de auto synchroniseert de adapter alle gegevens incl telefoonboek met de gsm.

 

Helaas kost het wat, maar dan heb je ook wat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Ron. Ik heb sinds kort een Passat (2006) met telefoonvoorbereiding. Ik heb hier nu ook de Bluetooth touch adapter op gezet en deze werkt perfect. Het enige dat mij opvalt is dat het display niet (direct) uitschakelt als ik het contact afzet. Als het display dan nog zo'n tijd blijft branden lijkt me dat dat een grote aantrekkingskracht op dieven kan hebben.

 

Hebben jullie dezelfde ervaring met deze adapter en is er misschien een mogelijkheid om deze direct uit te laten schakelen als het contact wordt uitgezet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het viel mij ook op (overigens ook dat de navi gaat ratelen, wss omdat die weer 'aangezet' wordt door de BT connectie) tijdens een lange zit in de auto om alle functies eens te bekijken.

 

Ik heb hem op 1 minuut sluimer gezet onder weergave modus, dan is het scherm in elk geval 'uit'.

 

Wilde hem eerst steeds in het dash kastjes leggen, maar dan moet ie er eerst op, dan verbinden met de UHV en vervolgens de telefoon zoeken via BT, dat gaat leiden tot weinig gebruiken. Wellicht is het ook een oplossing voor jou, display gaat toch aan als je gebeld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden