Ga naar inhoud

Sunnyboy of carshades?


vwfrits2005

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Ik lees allemaal goede berichten over de sonniboy's, wil deze ook gaan bestellen.

1 vraag, blijft er op den duur niet veel stof ed. aan kleven? of is dit geen probleem.

 

Heb tot nu toe altijd gefolied maar als dit een goed alternatief is.. in ieder geval een stuk goedkoper!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren Sunniboys en ze kleven bij mij helemaal 0,0 stof! Aangezien ik wel een hond achterin vervoer maak ik ze 1x in het halfjaar schoon..... lekker onder een lauwe douche met een beetje sop... schoonspoelen en laten drogen en ze zien er wel mooi strak zwart uit!

Voor de deuren heb ik zelf orginele rolschermpjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees allemaal goede berichten over de sonniboy's, wil deze ook gaan bestellen.

1 vraag, blijft er op den duur niet veel stof ed. aan kleven? of is dit geen probleem.

 

Heb tot nu toe altijd gefolied maar als dit een goed alternatief is.. in ieder geval een stuk goedkoper!!

 

Nou, een set Sonniboys kost € 285,- meen ik.

Als je naar Roberto, onze vwpassat.nl huisplakker, gaat ben je het gelijke of iets minder kwijt.

Persoonlijk vind ik professionele folie mooier als Sonniboys. Maar das persoonlijk uiteraard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne, niet duurder daar?? ik weet het nog niet, heb offerte aangevraag voor folien van alle ramen, nog even afwachten, maar mijn vorige Sharan en Viano heb ik laten folien, en dat was een stuk duurder... (en ook nog eens minder ramen).

 

Zal wel even laten weten wat het folien kost. (Ik doe dan wel ook de 2 zijramen van de voordeuren. Dit heb ik altijd gedaan, wel in een lichtere tint, en tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. Ik geloof dat dit 20 % is en dat is toegestaan.

 

zie hier mijn vorig auto ook met folie, (achterraam verduisterd, (grijskenteken))

 

Groeten Eric

post-10016-1423823958,1644_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Als je op sonniboy.nl kijkt bij de passat sedan 3C (2005 -->) dan staat daar dat de set uit 4 delen bestaat. IS dat voor de achterdeuren en de achterruit in 2 delen???

 

Carshades hebben altijd een 2-delige shade voor de achteruit, de Sonniboys hebben een 1-delige shade....

 

 

Maar waarom bestaat die set dan uit 4 delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carshades geeft aan dat een 2-delige achterruit-shade gemakkelijker op te bergen is in bijv. je kofferbak....

Persoonlijk vind ik die naad over de achterruit niet mooi, daarom heb ik voor Sonniboys gekozen.

 

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt , ik bedoel de set sonniboys. Op de site van sonniboy staat dat een set voor een passat sedan uit 4 delen bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pssssst.......Komt binnenkort mooie aanbieding 8-)

 

Set komt met achterruit in 1 deel voor 129,00

En voor Club/forum leden, eerste lichting schermen zijn dan incl. verzendkosten.

 

Ik hou van aanbiedingen :embarassed: weet je al meer van deze actie?

 

 

Van welk merk is deze set dan??

 

En wanneer kwam die actie ook al weer... :D

Dit vind ik nou zo top van het forum, iedereen is zo duidelijk met hun ervaringen incl. foto's :thx:

Enige discussie is die naad bij het scherm vd achterruit, waardoor je aardig wat geld bespaart. Of je laat dat scherm bij een Variant vervallen want zover komt de zon toch niet bij je Maxicosi in de buurt :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een mailtje verstuurd met de vraag aan sonniboy hoe het zit met de variant voor de 3C sedan. Het blijkt dat deze dus ook uit 4 delen bestaat. 2 voor de achterportieren en 2 voor de achterraam. zie onderstaande foto's die ik van de pdf heb gemaakt die ik bij de mail kreeg.

 

GroteFoto-KHHUYVDI.jpg

 

 

GroteFoto-NDQVTZLM.jpg

 

Dus kan net zo goed voor carshades gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iedereen die nog vragen heeft, kijk hier eens naar, inbouw handleiding, daar kun je precies zien hoe te monteren, en hoe het er dan uit ziet. :idea:

 

http://www.climair.de/shop/pdfs/0078124ABC_1.pdf

 

Groeten Eric

 

die heb ik er in zitten, werkt prima, perfecte pasvorm, gemakkelijk te demonteren.

blijven perfect op hun plaats wanneer het raam wordt opengemaakt.

enkel is het zicht toch wel een beetje belemmerd, dat vinden sommige medereizigers dan toch (wat bij een verduisteringsfilm beter is en niet echt storend is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn geen sunniboys voor een 3C sedan, wel voor een 3C Variant

 

er zijn voor een 3C sedan alleen carshades te krijgen en die heeft een achterruit in 2 delen

 

 

Sorry, maar dit gaat over de Carshades, je kunt zelfs het Carshades logotje zien zitten op deze pics. De originele Climair Sonniboys hebben altijd maar 1 deel voor de achterruit. Dus laat je niks aansmeren.....

 

Een goede tip waar je ze ook kunt bestellen is http://www.seddes.nl

 

Nou ik was van indruk dat het om sonniboy's ging want ik heb contact opgenomen met www.sonniboy.nl

Hij leverd dus ook carshades???

Link naar reactie
Delen op andere sites

knippen en plakken van www.sonniboy.nl

 

Yep marcel kan zowel sunniboys als carshades leveren

 

kwestie van lezen, staat mijns inziens goed aangegeven :wink:

 

 

Volkswagen Passat 4 drs ( '05 - )

€135.00

Autozonwering voor de Volkswagen Passat 4 drs ('05 - ) van PrivacyShades. 4 schermen.

Productdetails

 

 

Volkswagen Passat 4 drs ('96 - '05 )

€119.00

Autozonwering voor de Volkswagen Passat 4 drs ('96 - '05 ) van PrivacyShades. 4 schermen.

Productdetails

 

 

Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) Achterruit

€96.00

Autozonwering voor de Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) van SonniBoy. Achterruit

Productdetails

 

Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) complete set

€289.00

Autozonwering voor de Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) van SonniBoy. Complete set

Productdetails

 

 

Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) Deuren

€119.00

Autozonwering voor de Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) van SonniBoy. Deuren

Productdetails

 

 

Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) Zijruiten

€109.00

Autozonwering voor de Volkswagen Passat Variant ('97 - '05 ) van SonniBoy. Zijruiten

Productdetails

 

Volkswagen Passat variant 3C ( '05 - )

€229.00

Autozonwering voor de Volkswagen Passat variant 3C ('05 - ) van Sonniboy. Comp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden