Melvin Geplaatst 21 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2006 Hallo, Titel zegt het al een beetje. Ik wil mijn passat TDI 110 pk (nu 140) uit 1999 inruilen voor het nieuwere type (2001 of hoger). Echter zo'n 3 maanden geleden heb ik hem bij Jos laten chippen+josbeurt. Nu vraag ik me af,is het verstandig om dit te melden bij de handelaar? Of kukelt gelijk de prijs hierdoor naar beneden? Mvrgr.Melvin
sequence Geplaatst 21 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2006 Het is wel zo eerlijk om dit te vermelden... Ik denk niet dat de waarde er hoger of lager door wordt.
Melvin Geplaatst 21 februari, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2006 Het gaat mij niet om het morele gedeelte,dat kan ieder voor zichzelf invullen. Wat mij benieuwde was of je dit ook als argument kan gebruiken dat de auto meer waard is.
Oliver Geplaatst 21 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2006 Probeer het uit zou ik zeggen. Vraag eerst waarvoor hij de auto wil inruilen. Laat je acteertalent de vrije loop, zeg dat dat je tegenvalt met riedel, riedel, riedel aan extra's en een gechipt blok. Als hij daarna de prijs omlaag gooit weet je dat je het beter niet had kunnen zeggen, blijft het gelijk weet je dat ook weer voor je volgende auto, gaat hij omhoog zou ik alvast een afspraak maken om je nieuwe aanwinst te laten chippen. In ieder geval succes! Groeten, Oliver
Melvin Geplaatst 21 februari, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2006 Nieuwe aanwinst wordt zowiezo gechipt
johnp Geplaatst 21 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2006 ik denk dat het bij handelaartjes wel meevalt, bij de dealer is het een minpunt m.i. tenzij je een abt tjip heb
Aanbevolen berichten