Ga naar inhoud
  • 0

Krakend geluid voorzijde 3c bij inveren


fsiman

Vraag

Hallo mede 3c-rijders,

 

Ik heb vanaf het moment dat ik mijn Passat gekocht heb al last van een krakend geluid aan de voorkant wanneer ik over een drempel rijd.

Nu blijkt het een kwaal te zijn van de 3c maar niemand kan mij een duidelijk antwoord geven over wat het nu uitendelijk is.

Mocht iemand dezelfde klachten hebben/gehad dan hoor ik dat graag.

 

Alvast bedankt.

Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Robèr,

 

Dan moeten we toch even contact op gaan nemen met de dealer.

Ik heb er namelijk nog een maand of 4 garantie op dus dan moet hij maar even terug.

Met het koude weer begint het steeds vervelender te worden dus moet het snel opgelost worden.

 

Weer bedankt voor de snelle reactie en ik ga meteen de verkoper een mailtje sturen.

 

Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even dit topic weer even een schop geven. De temperaturen gaan weer omlaag, het wordt weer vochtiger dus :

Als ik 's ochtends de wijk uitrijd dan krijg ik op de drempels die ik over moet weer het gekraak van de rubbers.

Mijn Passat is modeljaar 2008 met krap 45.000 km.

Ik heb nog garantie tot eind van het jaar. Wat zal ik doen? Is dit gekraak echt volledig weg te krijgen of moet ik ermee leren leven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gewoon claimen inderdaad. Mocht er in de toekomst dan alsnog een afdoende oplossing komen dan kun je met gebruikmaking van deze melding alsnog je recht op garantie hardmaken. Als je nu niets meldt, wordt dat juridisch een stuk lastiger. Duidelijk laten merken dus dat je het 100% in orde wilt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden