Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen MFD 2


Jarno_h

Vraag

Hallo,

 

Ik ben benieuwd naar de ervaringen hier van mensen met hun MFD 2 systeem.

Als ik op het navigatieforum lees, dan belooft het weinig goeds.

Het wordt al snel bestempeld als het meest verschrikkelijke trage navigatiesysteem dat ooit is ontwikkeld en dat je wel erg dom moet zijn om zoiets nu nog aan te schaffen.

Een RNS510 is natuurlijk erg mooi, maar het prijsverschil is me gewoon te groot.

 

Maar is een MFD echt zo slecht en traag?

Hoe zit het met muziek luisteren en gelijktijdig navigeren?

Als ik een beetje normaal geluid heb en normaal kan navigeren ben ik tevreden.

 

Rij in een passat 3c, heb een RCD Radio en navigeer met tomtom. Maar dat blijft een gepruts met de kabeltjes om over de looks maar te zwijgen. Stuurbediening en groot computerscherm heb ik niet.

 

Dus graag jullie mening....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb er ook een, in heb er geen problemen mee werk perfect navi en radio tegelijk, moet ik wel zeggen dat ik dan het beeld van de navi ook tussen de klokken heb. ja het enigste nadeel is hij een beetje traag is (alleen als je bijv. MAP indrukt)

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bedankt voor je bericht. Met map indrukken, bedoel je neem ik aan het tonen van de map op het scherm?

Loopt het dan achter op de werkelijke navigatie of reageert het beeld schokkerig?

 

ja inderdaad dat is wat traag bij het opstarten, verder heb ik echt geen problemen met dat ding.

Het nadeel is dat hij geen DVD's afspeeld en MP3 daarvoor moet die ander hebben.

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden