Ga naar inhoud
  • 0

Chromen Strips aan het intrieur toegevoecht


Marcel van Es

Vraag

Ik heb ze laat op de dag Zaterdag er opgeplakt en zei tegen me zelf ,zo morgen is even een paar mooie foto's schieten voor op het forum.

Foto's volgen nog want het is zulk klote weer bij ons dat foto' maken niet mogelijk is.

Mischien later op de dag of zo? als het niet meer regent. sneeuwt

Ik ben er zeer over te spreken vind het erg mooi :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

ze zijn niet alle even duidelijk maar als het beter weer is en over dag gaat het foto graveren wat gemakelijker mijn baterijen zijn al 4 jaar oud en opladen en maar opladen en foto maken met flitser is ie zo leeg, maar hier heb je wat

bestuurders deur

no7g9c.jpg

en nog 1

no7gpj.jpg

Het dahsbord zonder.

no7t77.jpg

Het dahsbord met is niet zo heel scherp

no7hhi.jpg

no7jo3.jpg

no7k2x.jpg

En maar vrijven he tussen duim en vinger

no7mno.jpg

Gewoon de hele breedte van de deur maar gedaan

no7nh3.jpg

no7pl1.jpg

no7ptk.jpg

Nu alleen nog de spiegels

no7qk2.jpg

Op deze auto en klaar is klara.

no7sk2.jpg

Nog een maand dan de velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet er strak uit Marcel, ik vind vooral die chromen randen om de teller s in het dash-board eruug mooi. Ziet er heel chiq uit.

Klasse!!!

 

Hoi

Die teller ringen zijn volgen mij van mat chroom, ik vind dat zo.

chroom moet blinken en dat doen die niet,

je ziet ze af en toe dat ze tekoop worden aangeboden op marktplaats.

Dus als je opzoek ben?

suc-6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ziet er strak uit Marcel, ik vind vooral die chromen randen om de teller s in het dash-board eruug mooi. Ziet er heel chiq uit.

Klasse!!!

 

Hoi

Die teller ringen zijn volgen mij van mat chroom, ik vind dat zo.

chroom moet blinken en dat doen die niet,

je ziet ze af en toe dat ze tekoop worden aangeboden op marktplaats.

Dus als je opzoek ben?

suc-6

 

Hoi ik heb die tellerringen ooit kunnen kopen voor een 3b maar dan zat er ook een "rechthoekje " bij voor het middelste vlakje.

Ik heb ze niet gekocht omdat ik dacht dat de afstand tussen het 'glas' en daadwerkelijke tellers te groot zou zijn. Dus ik weet niet hoe het in het echt uitziet.

Gr Wiek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi ik heb die tellerringen ooit kunnen kopen voor een 3b maar dan zat er ook een "rechthoekje " bij voor het middelste vlakje.

Ik heb ze niet gekocht omdat ik dacht dat de afstand tussen het 'glas' en daadwerkelijke tellers te groot zou zijn. Dus ik weet niet hoe het in het echt uitziet.

Gr Wiek

Wiek,

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je de tellerringen op de plexiglazen afdichting plakt....

Je moet de tellerunit demonteren en de ringen er direct naast plakken..... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden