Ga naar inhoud
  • 0

conrad pdc in 3bg achterrrrrrr


inkyblue

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

kan ook te maken hebben met de ondergrond waar je op staat. Ik heb een grind oprit en zodra ik deze in zijn achteruit neem gaat de sensor tekeer als een achterlijke. Signaal wordt alle kanten op gestuurd en stoort daarom. Bij vlakke ondergrond zijn er geen problemen en zodra je hem nodig hebt om te parkeren werkt hij perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook hier geen last. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat een van de vier (nieuwe) sensoren al kapot was uit de verpakking. je zult de eerste niet zijn die dat overkomt. Probeer de sensoren eens stuk voor stuk uit door ze van de head unit af te koppelen.

 

Als de weg wat oploopt heb ik soms ook wat storing/gepiep; anders functioneert alles perfect; ook MET trekhaak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zelf ook een setje van Conrad op mijn 3BG station net zoals vele forummers. Ik heb het nog niet eerder gemeld maar persoonlijk vind ik dat de pdc best wel vaak onterecht piept. :(

Nu kan het zo zijn dat mijn highline met sport onderstel lager ligt dan andere uitvoeringen en daardoor vals alarm geeft, maar aan de andere kant zijn er ook forummers met een conrad setje die een verlagingsset gemonteerd hebben...

Ik speel nog met de gedachte om de bij de PDC set geleverde extra ringen te gebruiken/te monteren zodat de sensoren nog meer naar boven richten.

Nu zitten ze zonder extra ringen in de pdc spoiler (onderlip).

Tis vast geen eerlijk vergelijk maar de fabriek af PDC van de fiat panda van mijn ega heb ik nog niet kunnen betrappen op loos alarm...(maar ja dat is net een mini traktor dus die sensoren zitten verder van de grond) :lol:

 

Er staat een standaard hoogte voor het monteren dacht ik. En ik heb ook een vaste trekhaak, maar die veroorzaakt geen storing/vals alarm op de pdc. Inmiddels ervaar ik het onterecht piepen maar als normaal...

 

SUc6

 

Groet ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tis vast geen eerlijk vergelijk maar de fabriek af PDC van de fiat panda van mijn ega heb ik nog niet kunnen betrappen op loos alarm...(maar ja dat is net een mini traktor dus die sensoren zitten verder van de grond

 

PDC OP EEN PANDA??????

 

HAHAHAHAAHH

 

 

:lol: Sven, ik weet niet wat voor coureur jouw vrouw is, maar mijn coureur heeft het 1 keer, in al die jaren dat zij haar rijbewijs heeft, gepresteerd om in haar suzuki alto bij het achteruit rijden een vuilcontainer over het hoofd te zien. Ik kan je verklappen dat een fabriek af PDC goedkoper is dan de schade die werd opgelopen aan de alto. Ik heb haar daarom gelijk veroordeeld met een PDC in haar nieuwe voiture :angel::wink:

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

:lol: Sven, ik weet niet wat voor coureur jouw vrouw is, maar mijn coureur heeft het 1 keer, in al die jaren dat zij haar rijbewijs heeft, gepresteerd om in haar suzuki alto bij het achteruit rijden een vuilcontainer over het hoofd te zien. Ik kan je verklappen dat een fabriek af PDC goedkoper is dan de schade die werd opgelopen aan de alto. Ik heb haar daarom gelijk veroordeeld met een PDC in haar nieuwe voiture :angel::wink:

 

Groet Ruud

En gelijk heb je. Zo'n PDC zijn de kosten niet, in tegenstelling tot een beetje parkeerschade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden