antonio Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Vrijdag 17 maart nemen we er stiekem 2 mee
Rene Geplaatst 10 februari, 2006 Auteur Geplaatst 10 februari, 2006 Goed plan. Rijden we even over "Kempten".
antonio Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Goed plan. Rijden we even over "Kempten". We vragen gewoon om 2 testauto's voor te testen voor ons forum. Maar dat duurt even zo'n 100.000km is dat een goed plan
V5 Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Waar is Jos ? Is die al weer onderweg naar de dealer ?
ViperArry Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Zou ie de bestelling nog om kunnen zetten? Of zou je de auto gewoon bij ABT neer kunnen zetten om m te laten doen..... kan ie toch rustig een jaar rijden.
V5 Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Volgens mij heeft ie al eens iets gepost over deze spulletjes..
Rene Geplaatst 10 februari, 2006 Auteur Geplaatst 10 februari, 2006 Waar is Jos ? Is die al weer onderweg naar de dealer ?
V5 Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Hij was net wel ff online.. Nu aan het bellen ?
Jeteka Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Hahaha, arme Jos.... René wil je dit soort foto's niet weer vlak voor het weekend posten? Man, wat een beauty van een wagen zeg... Alles precies goed. De kleur, de verlaging, de wielen, de uitlaat gewoon alles.... jammieeeee wil er ook wel een... Dat worden dus minimaal 3 testwagens mee uit Emden :D:D
passatb6 Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Dit is het idee.... ik had hier inderdaad al eerder over gepost. Ik hoop dat mijn verhicle er aan het einde van de het jaar zo bij mag staan. Mijn velgen staan nog staan nog steeds te koop voor een liefhebber... (of een "gek" die het er voor wil betalen http://www.speurders.nl/autosdiversen/bandenvelgenensneeuwkettingen/16615596/vw_individual_chicago_18_.html?1.5.16615596_17034243.title0710descr0610VW0210Individual0210Chicago021018.2.99 Zodra ik deze verkocht heb ga ik voor de ABt-velgen... en daarna het spoilerwerk. Gr. Jos
Rene Geplaatst 10 februari, 2006 Auteur Geplaatst 10 februari, 2006 Gaaf Jos! Ben echt wel benieuwd. Wil 'm wel op een meeting zien dan 8)
Jeteka Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Ik ook, maar ook wanneer ie nog standaard is hoor Kortom, ik wil jou gewoon op iedere meeting zien :D:D
Rene Geplaatst 10 februari, 2006 Auteur Geplaatst 10 februari, 2006 Verliefd? Is dit niet wat voor je Jos? weet dat je een variant krijgt maar deze is wel erg grappig vind ik... kun je mee vliegen.
Jeteka Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Hahaha, gevalletje hoe maak ik van een mooie wagen een sjonniebak? Man wat erg zeg...
Rene Geplaatst 10 februari, 2006 Auteur Geplaatst 10 februari, 2006 Wat is het verschil trouwens tussen een dak en een klepspoiler? Tenminste, ik snap het verschil Wat is het voordeel? En kan je klep nog open bij een dakspoiler haha 't kon wel vrijdagmiddag zijn.
Jeteka Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Een dakspoiler zit (net als bij Matthijs) aan de bovenkant van je achterklep, dus als het ware een verlenging van je dak.. Het voordeel hiervan is: a) optisch mooi de luchtstroom wordt anders en je houdt nu een schonere achterruit. Een klepspoiler heb je hierboven net afgebeeld...
passatb6 Geplaatst 10 februari, 2006 Geplaatst 10 februari, 2006 Rene, dat ding heb ik eerder gezien op eBay, onvoorstelbaar dat je zoiets op je auto zou willen zetten. Maar gelukkig, smaken verschillen. Gr. Jos
Aanbevolen berichten