Ga naar inhoud

highline grill monteren op 3c


kasper

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring (en evt instructies) hoe lastig het is om een highline grill te monteren op een 3c ?

Als het niet triviaal is laat ik het de dealer maar doen ;)

 

P.S: Ik weet van het bestaan van de grill latjes af, maar dit heeft niet zo mijn voorkeur. Ik verwacht dat hier toch een verschil is te zien met het chroom van de normale grill zelf. Misschien dat als iemand een mooie closeup kan posten van de latjes dat ik dit in heroverweging neem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een vijftal minuten werk, gewoon motorkap openen vijsjes daar losvijzen, en dan onderaan 'de neus' zijn er nog 2 dacht ik..

 

 

als je achteraf de chromen strips wilt monteren raad ik die van in.pro aan, dat zijn echte metalen latjes die je over de gril schuift, is visueel geen verschil dan.

 

mvg

 

 

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand ervaring (en evt instructies) hoe lastig het is om een highline grill te monteren op een 3c ?

Als het niet triviaal is laat ik het de dealer maar doen ;)

 

 

Vanavond nog gedaan. Valt inderdaad reuze mee.

Boven 8 schroefjes verwijderen, onderaan 2

Kentekenplaat verwijderen (die schroefjes zaten bij mij door de "binnengrill" en je kunt de grill zo verwijderen.

Was inderdaad nog geen kwartiertje werk en staat erg mooi.

 

Chromen lamellen kan inderdaad ook, maar vind een originele highline grill toch mooier (met het iets grotere logo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden