Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hey,

Wat vinden jullie van onderstaande velgen voor onder de Passat?

Ik vind het zelf wel mooie wielen... :P

Foto=POJ76DO6

Foto=XA6DXT47

En als ik deze wielen neem, en de Passat dan nog 3 á 4 cm verlagen dan lijkt hij mij wel mooi :wink:

Geplaatst
Hey,

Wat vinden jullie van onderstaande velgen voor onder de Passat?

Ik vind het zelf wel mooie wielen... :P

http://www.mijnalbum.nl/Foto=POJ76DO6

http://www.mijnalbum.nl/Foto=XA6DXT47

En als ik deze wielen neem, en de Passat dan nog 3 á 4 cm verlagen dan lijkt hij mij wel mooi :wink:

Hoi Quincy,

Een collega van me heeft ook deze wielen onder zijn Passat en staat erg netjes. Deze is zelfs niet eens verlaagd. :lol:

p.s. de foto's werkten niet helemaal lekker, dus ben zo vrij geweest om ze nog een keer te plaatsen. :wink:

post-1825-1423821977,1066_thumb.jpg

post-1825-1423821977,1847_thumb.jpg

Geplaatst

Quincy,

T lijkt best netjes.... alleen is dat heel lastig te oordelen als je ze niet onder de auto ziet...

Misschien dat iemand er een shopje van kan maken? (Hebben we die hier? Vraag is al wel vaker langsgekomen)

Ben benieuwd!

Arjen

Geplaatst

Thanx mensen,

Ik moet alleen mijn vrouw nog even overtuigen van deze wielen... :lol:

Het schijnen originele VW / Audi velgen te zijn, ze zaten tot de verkoop onder een A6...

Een van de wielen heeft een hele kleine beschadiging, maar dat valt bijna niet op, ook zitten er vrij goede banden op, voor 5.5 mm en achter nog 7 mm en de prijs is 500 euries... :roll: is dat duur vinden jullie?

Maar zoals gezegd, een fotoshop zou helemaal perfect zijn...

Greetzzz Quincy

Geplaatst
Thanx mensen,

Een van de wielen heeft een hele kleine beschadiging, maar dat valt bijna niet op, ook zitten er vrij goede banden op, voor 5.5 mm en achter nog 7 mm en de prijs is 500 euries... :roll: is dat duur vinden jullie?

Het zijn idd gave velgen en voor die prijs ook niet duur. komen ze onder een auto vandaan of hebben ze een tijd stil gelegen, want dan moet je ook even goed opletten of de banden niet uitgedroogt zijn

sucses

Geplaatst

Hoe groot zijn ze ? Is het 17 inch ? In combinatie met 3 cm verlaging zou het wel wat kunnen zijn. Dit type velg doet het altijd wel goed op een variant. Lekker simpel, maar dat past wel bij een 'standaard' 3B.

Geplaatst

De velgen zijn verwisseld met winterbanden, daar rijd diegene nu op, dus ze hebben niet echt lang stil gelegen...

Ik moet alleen mijn vrouw nog zover zien te krijgen :P

Van het voorjaar wil ik namelijk ook de vijver nog gaan uitbreiden, een tuinhuisje, de auto verlagen en dan nog velgen... :roll:

Het word een zware taak, maar we gaan ervoor :wink:

Geplaatst

Ik moet alleen mijn vrouw nog zover zien te krijgen

Dat is altijd lastig :?

Gewoon blijven proberen :wink::lol:

Geplaatst
mooie, rustige velg. vind ik wel mooi.

op foto van B5tdi kun je meteen looks zien incl. verlaging. hulde!

Ja dat was wel even zoeken, maar toch gevonden.

Geplaatst

Gisteren was ik nog even bij een velgenboer. Lag een setje gebruikt VW Phoenix 17 inch in het rek. Gebruikt, en dat was te zien..

Staat ook superstrak onder een zwarte 3B variant..

;)

Geplaatst
Gisteren was ik nog even bij een velgenboer. Lag een setje gebruikt VW Phoenix 17 inch in het rek. Gebruikt, en dat was te zien..

Staat ook superstrak onder een zwarte 3B variant..

;)

absoluut:

votex%202.JPG

Geplaatst
votex%202.JPG

Tnanks B5. Ik had hem al gespot, maar wilde je de eer laten hem zelf te posten..

Wordt ik binnenkort bezitter van een 3B, dan is de kans groot dat er op termijn van dit soort wielen onder komen..

De extra spoilers e.d. laat ik wel achterwege..

;)

Geplaatst

Tnanks B5. Ik had hem al gespot, maar wilde je de eer laten hem zelf te posten..

Wordt ik binnenkort bezitter van een 3B, dan is de kans groot dat er op termijn van dit soort wielen onder komen..

De extra spoilers e.d. laat ik wel achterwege..

;)

Het zal tijd worden, een beetje als Volvo rijder hier rondhangen. ;)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden