Ga naar inhoud
  • 0

ervaring koni FSD


ikke

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik had vorig jaar van de Seat importeur een replica mee van de Leon van Coronel. Ook hier zat KONI FSD met Eibach verlagingsveren onder. Het geheel sprak me niet aan, te slap, en zeker geen strakke wegligging in bochten. Dit was voor mij reden om m´n Passat te voorzien van een KW set. En ik geniet nog iedere dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het blijft maar lastig, ik zoek ook een verbetering in handling, nog steeds comfortabel rijden en een beetje verlaging.

 

Al zoekend op internet, lijkt Eibach Pro + KONI FSD een geweldige combinatie, maar het wordt ook geregeld tegengesproken. Ook zijn er complete kits met eibach en FSD te koop.... (aan de andere kant moet je ook niet geloven wat de verkoper zegt, die zegt toch wat jij het liefst wil horen, nml dat het helemaal fantastisch is)

 

Heeft iemand een goede suggestie voor schokbrekers die goed combineren met Eibach-pro veren???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het blijft maar lastig, ik zoek ook een verbetering in handling, nog steeds comfortabel rijden en een beetje verlaging.

 

Al zoekend op internet, lijkt Eibach Pro + KONI FSD een geweldige combinatie, maar het wordt ook geregeld tegengesproken. Ook zijn er complete kits met eibach en FSD te koop.... (aan de andere kant moet je ook niet geloven wat de verkoper zegt, die zegt toch wat jij het liefst wil horen, nml dat het helemaal fantastisch is)

 

Heeft iemand een goede suggestie voor schokbrekers die goed combineren met Eibach-pro veren???

 

gewoon een vast setje van KW nemen, veren en dempers :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@antonio : Welke bilstein's moet je dan hebben (icm eibach pro veren)??

 

Zijn er ook ervaringen met 'eibach pro system' (pro veren + eibach/sachs dempers), dat lijkt in ieder geval een set die op elkaar is afgestemd...

 

Zijn er ook mensen die meegaan naar de passat fabriek in Emden?? Misschien een mooie gelegenheid om een aantal combinaties te vergelijken.

Voor de 'cross-country'-look kun je ook even in m'n gallery kijken, heb net een paar foto's neergezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De kogel is door de kerk, 10 oktober naar Jos voor een KW-set & chippen ( + EGR dicht en kat leeg). Ben ik in een keer klaar (hoop ik...).

 

Als het goed is komt mijn passat net zo te staan als die van ReflexSilver.. en dat ziet er super uit ;-)

 

Dat zal wel een heel verschil zijn op de terugreis ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden