Ga naar inhoud
  • 0

Probleempje installatie USB-drivers


Bouwe

Vraag

Luitjes, ik zit verschrikkelijk te knoeien met de USB-driver voor mijn OBDkabel. Als ik de kabel in mijn laptop prik geeft ie aan dat het een onbekend apparaat is waarvoor een driver is geinstalleerd. Als ik daarna stuurprogramma bijwerken kies en de locatie aangeef van de drivermap geeft ie aan dat er geen nieuwe driver gevonden kan worden.

 

Heb de drivers van de cd-rom geprobeerd en de drivers van de tdiclub maar ik kom er niet meer uit. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik twijfel overigens of er wel een installatiebestand bij te vinden is. Heb nu van een achttal websites drivers gedownload, en eigenlijk zit er geen verschil in die drivers. Zal de jongens van obdtools eens mailen. Wat me wel opvalt is dat als je de kabel aansluit je alleen 'onbekend apparaat' ziet staan, terwijl je toch volgens mij iets van een omschrijving moet zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een paar weken geleden ook iemand proberen te helpen met de installatie van de drivers voor vagcom. Deze kabel kwam ook bij ODBtools weg. De originele driver geprobeerd, mijn drivers geprobeerd, met mijn laptop geprobeerd, niets hielp. Hoe het verder afgelopen is weet ik niet, maar ik zou zeker contact opnemen met OBD tools.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden