Ga naar inhoud

  • 0

Welke velgen moeten er nu op ? Gemonteerd


RogerPassat

Vraag

Zojuist binnen en uur (via MP) mijn New RS4 velgen verkocht. Omdat er nieuwe banden aan zaten te komen (toch weer zo'n 500 euro), ben ik eens opzoek gegaan naar iets anders.

 

Nu is mijn vraag wie er onder mijn wagen de R32 en R36 velgen kan fotoshoppen (het is toch vies weer). Als iemand een andere mooie velg weet, laat je dan niet tegenhouden.

 

Gr. Roger

post-2568-1423822830,5418_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
de RS6 is een klassieker voor de passat.

 

Hou je van veel spaken, of ben je meer een 5-6 spaaks man?

 

Ik heb net de New RS4 eraf gegooid (en rijd al op de winterbanden) en wil eigenlik iets dichters zodat ze groter lijken. De oude leken vrij klein.

 

Mischien ook deze ff in de fotoshop ? Is van Evolution.

post-2568-1423822830,8543_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wordt er nu al gek van. Ik weet het niet meer. Vrouwtje vindt de R32 het mooist en ik blijf maar zoeken en steeds nieuwe velgen vinden (bv NT4 :D:D ).

Ik heb wel de evolution (black) laten komen, deze ga ik morgen eens bekijken. 1166 euro met Dunlop Sp9000 in 18 inch. Schitterende velg maar ook gevaarlijk met die gepolijste rand.

Randy en ik gaan op het moment voor de R36, lekker rustig.

 

Totdat ik zeker ben is het : Twijfel is staan laten.

 

P.s Nog een voorstel ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
keuze is al gevallen... denk dat ik ook verkoper wordt.

 

Veel plezier met je TN4's kerel!

 

Niet te snel he, ze moeten nog uit Duitsland komen om ze op de wagen te beoordelen. Enigste probleem is welke ET-waarde verstandig is (heb het al gevraagd in een ander topic): Et 30 of Et 40 op een 8,5 x 19 inch velg.

Leveracier geeft et 30 aan, maar volgens mij komen de velgen dan nog verder naar buiten als bij de

oude velgen (8 x 18) :?::?:

 

P.s. verkoper zal geen probleem zijn, ben je nu al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
et 30

 

Ik kom er net vandaan en ET40 gaat niet passen ivm. de bovenste draagarmen. Ik heb dus TN4 besteld (ook nog de TN1 erop gehad maar deze ziet er veel kleiner uit). Vrijdag of zaterdagmorgen worden ze geleverd. Kan ik ze gelijk showen als je zaterdag naar de "meeting" komt. :D:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden