Ga naar inhoud
  • 0

problemen met radio met klapscherm


Passat 1.8 20v turbo comf

Vraag

heb sinds kort een radio met klapscherm. heb hem aangesloten heb het kabeltje aangesloten zodat je kan kijken tijdens het rijden, maar nu heb ik het probleem dat als ik mijn verlichting aan doe (me koplampen) dan gaat schermpje uit en geeft dan de melding dat je niet meer kan kijken omdat je aan het rijden bent. ben al bij verschillende winkels met car hifi geweest maar die weten het ook niet, tevens ben ik bij de VW dealer geweest en die zegt dat ze daar geen info over mogen geven omdat je volgens de wet het schermpje niet aan mag hebben tijdens het rijden. heb op internet gezocht naar een bedradingsschema maar die zijn bijna niet te vinden.

nu is mijn vraag er zit een kabeltje verkeerd aangesloten maar de vraag is welke, heeft er iemand een idee of een oplossing?? grtz Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik kan je niet helpen, dat als eerst.

 

Maar probeer je nu te zeggen dat je TV/Film wilt kijken tijdens het rijden?

 

 

 

 

Nee hiermee wil ik zeggen dat ik geen gebruik kan maken van mijn navigtie tijdens het rijden omdat het beeld niet zichtbaar is op het scherm als ik mijn koplampen aanzet.

 

Grtz Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ben al bij verschillende winkels met car hifi geweest maar die weten het ook niet, tevens ben ik bij de VW dealer geweest en die zegt dat ze daar geen info over mogen geven omdat je volgens de wet het schermpje niet aan mag hebben tijdens het rijden.

 

Fijne dealer.... "Nee meneer, u kunt uw navigatie niet gebruiken tijdens het rijden.." Handig hoor. Ik zou die gasten meteen hun oren wassen geloof ik. Prutsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden