Ga naar inhoud

Ervaringen met dealers omgeving Eindhoven


kasper

Aanbevolen berichten

Als je assertief genoeg bent is van Mossel ok. Goed opletten wat er allemaal op de factuur staat en of ze ook doen wat ze zeggen.

Beetje passief in coulanceclaims, maar als je er flink druk op zet gaan ze wel bewegen.

In Tilburg werkt overigens een zeer goede schade-man, Ed van Deursen, helpt je echt perfect bij schades!

Al met al geen slechte dealer die van Mossel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto lichtstad in Son is slecht in beloftes nakomen,geven geen antwoor op je e-mails,zeggern dat spullen niet te bestellen zijn tewijl er gewoon nrs voor zijn. Tevens hebben ze niet het fatsoen om de mobiele telefoon te laten liggen als zij met jou aan het onderhandelen zijn over het kopen van een auto.

 

:angry: wordt er weer pissig van als ik er aan terug denk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto lichtstad in Son is slecht in beloftes nakomen,geven geen antwoor op je e-mails,zeggern dat spullen niet te bestellen zijn tewijl er gewoon nrs voor zijn. Tevens hebben ze niet het fatsoen om de mobiele telefoon te laten liggen als zij met jou aan het onderhandelen zijn over het kopen van een auto.

 

:angry: wordt er weer pissig van als ik er aan terug denk

 

Precies. zeggen dat spullen niet te bestellen zijn zonder moeite te nemen. Of bestellen vervolgens het verkeerde en geven aan dat bestelde artikelen niet te retourneren zijn. Geven inderdaad geen antwoord op e-mail en zeggen zomaar dingen zonder zeker te weten. Bijvoorbeeld in mijn Passat ontbreekt er in de achterbak die 2 rubberen kapjes bij de opbergvakken. Volgens hun is dat niet standaard en niet te bestellen. Terwijl deze er wel standaard in horen te zitten in een Comfortline. Oftewel er wordt geen moeite noch tijd genomen en ik had niet het idee dat ik serieus genomen werd. Auto Lichtstad Son is daarentegen stukken beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb jij het over een andere vestiging dan Son. :?

 

Auto lichtstad in Son is slecht in beloftes nakomen,geven geen antwoor op je e-mails,zeggern dat spullen niet te bestellen zijn tewijl er gewoon nrs voor zijn. Tevens hebben ze niet het fatsoen om de mobiele telefoon te laten liggen als zij met jou aan het onderhandelen zijn over het kopen van een auto.

 

:angry: wordt er weer pissig van als ik er aan terug denk

 

Precies. zeggen dat spullen niet te bestellen zijn zonder moeite te nemen. Of bestellen vervolgens het verkeerde en geven aan dat bestelde artikelen niet te retourneren zijn. Geven inderdaad geen antwoord op e-mail en zeggen zomaar dingen zonder zeker te weten. Bijvoorbeeld in mijn Passat ontbreekt er in de achterbak die 2 rubberen kapjes bij de opbergvakken. Volgens hun is dat niet standaard en niet te bestellen. Terwijl deze er wel standaard in horen te zitten in een Comfortline. Oftewel er wordt geen moeite noch tijd genomen en ik had niet het idee dat ik serieus genomen werd. Auto Lichtstad Son is daarentegen stukken beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus hele goede ervaringen met Auto Lichtstad (voorheen Auto Bongers).

Is nu m'n 2de Passat die door hen geleverd is. Zoals jullie wellicht nog weten had ik een probleem met m'n huidige 3C direct na aflevering. Dit is perfect door hen opgelost, ondanks dat het erg moeilijk bleek te zijn om de oorzaak te vinden.

Werd netjes een andere Passat voor me geregeld met winterbanden zodat ik op (de al geplande) wintersport kon gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden