Ga naar inhoud

Fluittoon


ferry75

Aanbevolen berichten

Heb al verschillende dingen gelezen. Maar komt nog niet overheen met het probleem wat ik heb.

 

Tijdens het rijden heb ik een fluittoon maar niet in het toerental maar het lijkt op snelheid als ik zeg maar 100 rijdt en ik laat hem uit rollen word het steeds minder fel. Het lijkt uit het dashboard te komen maar weet ik niet zeker.

 

Mvgr

 

Ferry

Link naar reactie
Delen op andere sites

fluittoon pas sinds kort, of al langere tijd aanwezig?

 

ik heb ook altijd boven ongeveer de 90 een fluittoon, als ik dan de blower van het ventilatiesysteem helemaal uitzet is het over. Lijkt bij mij wel iets van de wind die er in blaast ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste JH,

 

Kijk een rond de voorruit mischien zit er iets los een rubber of strip. of bij de deuren. Rond de motorkap of zelfs eronder. Fluit hij ook bij stationair toerental? of als je stil staat en gas geeft?

 

Volgens mij zit er niks los maar ik ga het even nakijken. En nee hij fluit/zoemt niet bij stationair of dan gasgeven.

 

Mvgr

 

Ferry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Rutger langs gereden fluittoon kwam idd uit de versnellingsbak :(

Dus meteen een afspraak gemaakt aangezien ik aankomende zondag naar Spanje wil rijden. Gelukkig kon ik afgelopen zondag al bij Rutger komen. Rutger en Eric hebben samen de bak er onderuit gehaald gister nieuwe lagers erin en meteen de bak er weer onder. Dat was dus alles in ruim 24 uur . :shock::shock:

 

Superrrrrrr geregeld nogmaals dank Eric en Rutger :lol:

 

PS Ze hebben ook meteen een setje Xenon ingebouwd.

 

 

Mvgr Ferry

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden