mw Geplaatst 4 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2008 Wat een resultaat! Schitterend. Ik zie dat je hem mooi onder een carport hebt staan. Dat scheelt weer een hoop vogelpoepstress ...
Backloop Geplaatst 4 juli, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2008 Echt mooi, Backloop. Is dat trouwens zwart metallic of gewoon uni-zwart? Het is de Uni zwart, ja het valt ook haast niet mee om te zien welke het is.
Turbo-Variant Geplaatst 4 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2008 Zeldzaam kleurtje volgens mij, dat Uni-zwart. Zeker op een 3BG. Wij hebben hem op onze 3B. Meestal zie je toch gewoon Black Magic.
keek Geplaatst 4 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2008 Zo zie je ze niet vaak glimmen. Leuke foto effecten
Backloop Geplaatst 5 juli, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 5 juli, 2008 de volgende keer wél ff je auto afdrogen voordat je hem op de foto zet, he..... topresultaat, hoor!! Ja dat was vorig jaar toen ik hem met wat foto's bij de TDI club op het forum zette.
Vermeulen Geplaatst 6 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 6 juli, 2008 pracht resultaat . heb je toevallig ook foto van ervoor ? ik heb heel wat oppervlakkige krassen op de wagen en vorige week was het al heel wat beter . maar als ik dan dit zie dan heb ik nog heeeeeeeel wat werk . kan je me even pben wat zo een werkje kost ?
Backloop Geplaatst 6 juli, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 juli, 2008 pracht resultaat . heb je toevallig ook foto van ervoor ? ik heb heel wat oppervlakkige krassen op de wagen en vorige week was het al heel wat beter . maar als ik dan dit zie dan heb ik nog heeeeeeeel wat werk . kan je me even pben wat zo een werkje kost ? Ik zal eens kijken en anders vraag ik het John even. Als het goed is hebben wij wat foto's van de portiergreep. Groet, Jan
jonnyboy Geplaatst 24 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 24 maart, 2009 Hallo mannen Leuke reacties allemaal, geweldig, bedankt Dit jaar ga ik Jan z'n Passat wederom weer doen. Ik denk dat hij nog mooier wordt dan vorig jaar Ik heb veel nieuwe spullen en poetsmiddelen erbij oa Swissvax Wel ff gauw een afspraak maken Jan want het loopt alweer vol. Groet John
blastaway Geplaatst 24 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 24 maart, 2009 Das een snelle reactie! Hopelijk poets je sneller Grapje! Maar met zo'n resultaat is het zeker druk lijkt me!
jonnyboy Geplaatst 24 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 24 maart, 2009 Hoi Sven Ja, ik verveelde me en zag dat ik me hier toen ook aangemeld had dus ik heb lekker ff zitten lezen Haha Het poetsen gaat sneller dan posten gelukkig. Groet John
Aanbevolen berichten