Backloop Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Een dagje John, kennis/maatje en een van de toppoetsers in mijn vriendenkring. Hij wilde nog wat nieuwe technieken uitproberen. Praktisch alle kleine krasjes zijn verdwenen!! Weet niet allemaal wat hij gedaan heeft maar geloof dat het resultaat ok is. John ik zeg Bedankt Heb weer een heleboel geleerd van je kunsten
Jee13 Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 eersie ! lol John is the man (nog niet bekend op dit forum, maar is poetsgoeroe in omgeving rotterdam) binnenkort weer eens langs bij John om wat technieken bij te leren Jan, je wagen staat er super bij jongen!
Bassie Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 In 1 woord... SPIEGEL! Die ziet er fantastisch uit!
appi Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 sven zie je dit. zo moet de mijne ook worden ik ben benieuwd of die lange hollander dit ook kan .misschien poetsen met schapewol
Alain Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Volgens mij heeft die gewoon een spiegel in de tuin staan, man wat glimt dat, hij mag mijn auto ook wel komen doen hoor, Greets Alain
mischa1974 Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Spiegelt zo hard dat je de kleur bijna niet meer ziet Is tot op het blanke metaal gepolijst of zo
3V Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 zonnebril verplicht Stukje vakwerk geweest dit, zowat zonde om er weer mee te gaan rijden
Dimitri-Turbo Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Mooi man, het lijkt wel een spiegel
ReflexSilver Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 auwwwwww, dat doet pijn aan de ogen. Verbluffend resultaat!
Benassi Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Whooh! Mooi werk man! idd zonde om er weer mee te rijden. Ik zeg inlijsten en aan de muur hangen
Groovejunk Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Zo dan! John is flink tekeer gegaan op je bolide Jan!
LED-Lightning Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Wow, mag je hier zo wel de straat mee op? Dit is gevaarlijk, zo fijn glimt 'ie! Super!
wijba Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Mooi man, had de foto's al op het Meguiars forum gezien.... Is er toevallig iemand in of bij Nijmegen die en rotary heeft??
Passat03 Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Een topper die John he, weet er steeds weer wat moois van te maken.
volvwil Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 zit hier met me zonnebril op!!! Tjonge wat mooi zeg!! topper die gozert.
diesel986 Geplaatst 2 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2008 Damm! wat mooi ik had al een paar foto's gezien maar ziet er echt super uit
Backloop Geplaatst 3 juli, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2008 Ha Mensen, Bedankt voor jullie leuke reacties. Zal het ook even doorspelen aan John. En Jeroen ook jij bedankt dat jij mij in de wereld van vakkundig poetsen met Meguiars hebt geintroduceerd!! Zonder jouw clinic van mijn motorkap had ik nooit zo overtuigd geweest Groet, Jan
Turbo-Variant Geplaatst 4 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2008 Echt mooi, Backloop. Is dat trouwens zwart metallic of gewoon uni-zwart?
Thijs Geplaatst 4 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2008 de volgende keer wél ff je auto afdrogen voordat je hem op de foto zet, he..... topresultaat, hoor!!
Jee13 Geplaatst 4 juli, 2008 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2008 En Jeroen ook jij bedankt dat jij mij in de wereld van vakkundig poetsen met Meguiars hebt geintroduceerd!! Zonder jouw clinic van mijn motorkap had ik nooit zo overtuigd geweest Groet, Jan you´re welcome Jan ! 8)
Aanbevolen berichten