Ga naar inhoud

Hebben jullie pechhulp voor de Passat afgesloten?


blastaway

Aanbevolen berichten

Denk dat de afweging waar dis om de auto de komende beurt ook bij de VW dealer te geven ivm Mobiliteitsgarantie. De prijzen van de wegenhulpservices zijn ook niet goedkoop.

 

Voor de Niksan Prima-ra is het prima om Route Debiel te hebben met europa dekking. Aangezien we letterlijk 20 meter van de grens wonen en ons dochtertje en zoontje op school en opvang zitten in belgie. Zo hebben we fijn hulp als een van de auto (afkloppen) een breakdown krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt je bij Route Mobiel in 98 van de 100 gevallen naar de dichtsbijzijnde garage gesleept.

 

Bij mobiliteitsgarantie wordt je door de dichtsbijzijnde VAG garage opgehaald. De wagen wordt dan bij die VAG garage gerepareerd. Hoe dat op zondag gaat weet ik niet.

 

Bij de ANWB komt er een geschoolde monteur die tenminste nog een poging doet de auto terplekke te repareren, en in veel gevallen lukt dat ook nog.

 

 

In alle gevallen wordt je geholpen, maar er is wel degelijk verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Route Debiel is toch een afsleep service?

en net wat mw, al zei "Bij de ANWB komt er een geschoolde monteur die tenminste nog een poging doet de auto terplekke te repareren, en in veel gevallen lukt dat ook nog.

 

 

In alle gevallen wordt je geholpen, maar er is wel degelijk verschil.

En ik ben ook lid van de ANWB, en ze hebben mij tot nu toe altijd weer op weg geholpen. (2 x - 1x met een golfje en 1 x met de passat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

voor mij is er maar 1 en dat is ANWB, zeer snel en goede service!

eigen woonplaats, heel nl + europa met vervangend vervoer!

 

auto is btw ook bij anwb verzekerd.

Voel me gewoon veilig als ik naar Turkije rij en je zit met pech in Servië of Bulgarije... of met bus tijdens het werk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ANWB heeft een goede mensen op de weg, niets op aan te merken. Commercieel zijn het echter ratten!!!

 

Een tijdje terug kwam de auto van mijn vrouw kwam niet meer door de apk. Auto naar de sloop en de wegenwachthulp opgezegd. De datum van het opzeggen viel net buiten de opzegtermijn.

Ik heb een keurige brief met kopie van het vrijwaringsbewijs naar de ANWB gestuurd met het verzoek het wegenwacht lidmaatschap te mogen opzeggen. Ik had er immers niets meer aan. De auto lag op de sloop.

 

Ondanks 15 jaar lidmaatschap en mijn toezegging dat ik gewoon ANWB lid zou blijven werd ik toch gedwongen voor 12 maanden te betalen.

 

Het mag duidelijk zijn dat ik geen ANWB lid meer ben en het nooit meer zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Passat werd ook geleverd met de mobiliteitsgarantie van Volkswagen. Zolang de auto bij de dealer in onderhoud is, blijft deze garantie van kracht en kan je gebruik maken van de wegenwachthulp van Volkswagen. Volgens mijn informatie proberen de mensen van de mobiliteitsgarantie je ter plaatse weer op de weg te helpen. Vaak schijnt het, komt er gewoon een auto van de landelijke hulpdienst. Als deze je niet verder kunnen helpen slepen ze de patiënt naar de dichtstbijzijnde garage, (maar dat doet de ANWB toch ook) maar eerst proberen ze het zelf. Gelukkig nog nooit met dit bijltje gehakt.

Ik ben geen lid van de ANWB of een andere hulporganisatie. Voor de Passat reden wij in een Mitsubishi, en die hebben, net als VW een soort van mobiliteitsgarantie. Met de Saab heb ik een jaar garantie, voor heel Europa, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Als de nood aan de man komt kan je altijd nog (in Nederland) ter plaatse lid worden. Als je 1 jaar zonder pech rijd ben je al voordeliger uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik ben lid van ANWB. Tevens vallen mijn twee auto's (Golf en Passat) onder de VW mobiliteitsgarantie.

Ik heb met beide geen ervaring, maar mijn gevoel geeft MEER vertrouwen in de ANWB dan VW. Altijd als je iets extra's nodig hebt van PON of dealer dan is het toch net niet wat ze doen voorkomen. (Die bekende kleine lettertjes en uitzonderingen waar ze dol op zijn). Dat verwacht ik dan dus ook met de pechhulp van hun. Vandaar dat ik ANWB lid blijf. Mocht dat niet goed gaan, kan ik altijd nog VW proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden