Ga naar inhoud
  • 0

Boordcomputer omzetten van duits naar Nederlands passat '07


michiel997

Vraag

hoi,

 

mijn ouders hebben sinds deze week een volkswagen passat 3.2 V6FSI highline business (2007) geimporteerd uit duitsland.

 

we hebben zelf al het grote nav. scherm overgezet naar ons vertrouwde nederlandse taaltje. Maar de boordcomputer (tussen de klokken) kunnen we niet omzetten naar Nederlands omdat nederlands niet in het keuzerijtje voorkomt in de boordcomputer. weet iemand hoe wij dit als nog kunnen overzetten naar Nederlands??

 

ohja er zit ook telefoonvoorbereiding in (niet de premium) wat heb je nodig om deze te kunnen gebruiken en beschikt deze over bluetooth?

 

 

gr. michiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nederlands is niet beschikbaar, wel bijvoorbeeld Engels.

Of er telefoonvoorbereiding op zit ligt aan de vorige eigenaar, ofwel wat er bij de aanschaf besteld is. Er zijn auto's met en zonder!

 

Enne, stel jezelf ff voor in "ik ben en ik rij"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
39 minuten geleden, dieseltje zei:

Radio is een RNS510

met dat menu kun je m in nederlands zetten.

je auto / teller unit kan alleen vanaf bouwjaar 2011 (model B7) in nederlands

Vwb bluetooth. Heb je een bluetooth module onder de bij rijders stoel?

Aah oke top dank u wel, ik heb het systeem in het Engels stond geen Nederlands bij volgens mij .. ik ga morgen nog even daar kijken daarvoor.

Ik heb dit onder mijn bestuurders stoel zitten er zit niks onder mijn bij rijders stoel. 

 

05AC0D02-7FF6-4C81-9B19-968F4DADD0FE.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Module onder de bestuurdersstoel is de memory+verstelling

Onder de bijrijderstoel zou je op de vloer moeten kijken of je daar een soort foam behuizing hebt. Deze zit ipv aan de stoel op de vloer dus.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
33 minuten geleden, maxx007at zei:

Module onder de bestuurdersstoel is de memory+verstelling

Onder de bijrijderstoel zou je op de vloer moeten kijken of je daar een soort foam behuizing hebt. Deze zit ipv aan de stoel op de vloer dus.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aah oke, ga ik daar nog even kijken in het weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat klopt dan ja. Weet dat je dan, ofwel de nieuwe sleutel bij de dealer/garage opnieuw moet laten koppelen aan de startonderbreking, ofwel de transponder over moet zetten van je oude sleutel.

Het eerste is het makkelijkste en duurste, het tweede het moeilijkste en goedkoopste.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, maxx007at zei:

Dat klopt dan ja. Weet dat je dan, ofwel de nieuwe sleutel bij de dealer/garage opnieuw moet laten koppelen aan de startonderbreking, ofwel de transponder over moet zetten van je oude sleutel.

Het eerste is het makkelijkste en duurste, het tweede het moeilijkste en goedkoopste.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik wil graag 2 sleutels behouden. Ik heb al iemand gevonden die de knopjes alleen kan repareren. Bedankt voor het mee denken van jullie @maxx007at@dieseltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden