Ga naar inhoud

Voorbumper en dak glad. Foto's!


Benassi

Aanbevolen berichten

Gast Anonymous

Hi je hebt een pracht auto. Het dak zonder rail is op zich back to basic, maar jij kan het hebben. Persoonlijk vindt ik de embleemloze grill een aanfluiting en zou ik nooit plaasten. De originele grill is stoerder in mijn optiek.

Maar goed gelukkig valt over smaak niet te twisten en zo moet ieder zijn eigen "ik" in de auto stoppen.

 

Ben ook nieuwsgierig hoe de kentekenplaat straks een plekje kan vinden.

Han(s) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plaat komt zeker niet ''alfa style'' wil hem gewoon netjes in het midden op de onderste grill bevestigen, zo laag mogelijk.

En over die embleemloze grill: Was ik ook nooit zo'n fan van en toen de auto terug kwam van de spuitert heb ik ook gewoon met de originele grill gereden maar dat leek heel raar met die kale neus. Na een paar dagen kon ik het echt niet meer aanzien en heb ik deze grill gehaald en nu vind ik het veel strakker ogen.

Denk niet dat ik voor zo'n blindkapje ga, zie ik de meerwaarde niet echt van. Ga nu eerst hard sparen voor 19ers dat heeft nu eerste prioriteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook niet verwacht dat dit zooo mooi zou staan. Maakt hem optisch inderdaad lekker laag.

Als ik weer in Steenwijk rij (en dat gebeurd nogal eens) zal ik eens goed om me heen kijken of ik hem in het echt kan zien. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden