Ga naar inhoud

  • 0

motor hersteld


appi

Vraag

  • Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Mooi werk, zie ik dat goed dat de turbo slechts door 2 cylinders wordt aangedreven?

 

Dat zie je niet goed. En je zou toch moeten weten dat de uitlaatgassen niet uit de zijkant van de cilinders komen... ;)

 

mini_128_201.jpg

 

uitlaatspruitstuk is uit een stuk voor 4 cilinders.

 

Ik was even in verwarring door dat alu stuk aan de kop dat op een uitlaatspruitstuk lijkt, ik ken eigenlijk alleen maar bezinemotoren :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat jij gezien hebt DM omdat je dacht dat de turbo slechts door twee cylinders wordt aangedreven is de grijze motorsteun.deze ligt een stuk lager dan de cylinderkop waar de uitlaatkollektor op staat die uiteindelijk op zijn buurt ervoor zorgt dat de turbo gevoed word door de uitlaatgassen.de turbo jaagt vervolgens de opgevoerde lucht door een intercooler die ervoor zorgt dat de lucht afgekoeld word.lucht krimpt bij afkoeling en word hierdoor zuurstofrijker wat vervolgens resulteert in een betere verbranding hopende je hiermee van dienst geweest te zijn...rudi de mecanicien (broer van appi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

weet je V6 uitijndelijk zijn het van die betweters zoals jij die mij ervan weerhouden om hier mijn kostbare tijd te verspillen...je komt maar een een weekje bij me in de garage sleutelen zoals ik al de afgelopen 24 jaar doe mischien veranderd dat je kijk op de praktijk dan !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is dat een diesel "openhartoperatie"?

 

Ik tel trouwens maar 8 kleppen in de kop. Of ben ik nu gek?

Ik dacht dat tdi's altijd 16v waren.

 

Nee, dat klopt idd maar 8v, bij de VW zijn de ALLE 4cyl diesels 2 kleppen per cylinder muv de nieuwe 2.0Tdi PD en de CR, die eerste kan in 8v en in 16v geleverd worden en de 2e is nmw alleen in 16v

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mooie binnenkomer iig als 2de post, v6 is een betweter en jij versplit je kostbare tijd..., v6 loopt al een tijdje mee en jij nog niet maar dat hoeft geen belemmering te zijn om je kennis te delen op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
weet je V6 uitijndelijk zijn het van die betweters zoals jij die mij ervan weerhouden om hier mijn kostbare tijd te verspillen...je komt maar een een weekje bij me in de garage sleutelen zoals ik al de afgelopen 24 jaar doe mischien veranderd dat je kijk op de praktijk dan !!

 

Wat denk of wil je te bereiken met deze reply ?

 

 

Op een forum is het hoor en wederhoor.

Als je het beter weet, toon dat dan aan met feiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zeg: Weer een topwerkie uit Hasselt. die mannen zijn echt goed bezig! Ik ben geweest destijds met de Volvo V70 voor 3!!!!! Motorsteunen te laten vervangen en een beurt. Vakkundig, snel en uiterst voorzichtig gedaan.

 

Ik ga er heeeeeeeeeel graag weer heen. Zoals aanstaande dinsdag om mijn Eibach set te laten zetten.

 

Toppie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
weet je V6 uitijndelijk zijn het van die betweters zoals jij die mij ervan weerhouden om hier mijn kostbare tijd te verspillen...je komt maar een een weekje bij me in de garage sleutelen zoals ik al de afgelopen 24 jaar doe mischien veranderd dat je kijk op de praktijk dan !!

 

 

Een vriendelijk woord gaat er altijd in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yo Rudi,

rustig blijven he :) 't zijn hier allemaal (passat)vrienden.

't is dikwijls moeilijk om te achterhalen welke emotie achter tekst zit, maar hier is 't allemaal peis en vree. We zijn hier om elkaar te informeren/helpen.

Welkom op het internet :P

 

Tot vrijdag!

btw: nice work!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Yo Rudi,

rustig blijven he 't zijn hier allemaal (passat)vrienden.

't is dikwijls moeilijk om te achterhalen welke emotie achter tekst zit, maar hier is 't allemaal peis en vree. We zijn hier om elkaar te informeren/helpen.

Welkom op het internet

 

Het is een feit dat op dit forum er over het algemeen met respect met elkaar wordt omgegaan. Dit in tegenstelling op andere fora waar je om het minste of geringste wordt uitgemaakt voor rotte vis. Dat dit, hier, op deze manier zo gaat is een verdienste van ons alle.

 

En ik geloof dat ik nu spreek uit naam van haast alle gebruikers van dit forum dat wij dat zeer op prijs stellen. Ik ben nog niet zo gek lang lid van deze club maar ik vind het over het algemeen erg amusant en ook leerzaam om hier de stukjes van de medeleden te lezen. Ik ben zelf niet zo'n licht op het gebied van techniek, maar dat word gewoon geaccepteerd hier. Eigelijk zou ik nooit mijn ervaringen willen delen als je het risico loopt om door iemand met een grotere basis kennis voor paal te worden gezet. Want nogmaals we willen toch allemaal er een beetje wijzer van worden, en ieder mens heeft zijn kwaliteiten hoor. De 1 op het gebied van techniek en de ander kan bv. weer heel goed met computers omgaan, en ga zo maar door.

Dus lieve mensen laten we het vooral fijn houden. We hebben toch in principe allemaal dezelfde interesse??

 

Sorry als ik wat belerend overkom, dat is in het geheel niet de bedoeling, het is meer een compliment aan de gebruikers van dit forum hoe er word gereageerd als iemand bv een vervelende ervaring heeft mbt tot zijn of haar auto (diefstal, aanrijding pech oid.).

 

:ontopic:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd, maar gewoon zeggen wat je denkt dat het probleem is hoor.

 

Ik ben dagelijks maar een IT-er, maar door veel te lezen(en vooral goed te onthouden) wordt mn kennis omtrent de auto(-motor) steeds groter, en niemand weet alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden