Ga naar inhoud
  • 0

Advies voor dubbeldin navi/muziek gezocht


hans71

Vraag

Binnenkort is het dan zover: M'n 'nieuwe' passat station uit 2006 met 200 pk'tjes. Ik heb alleen 1 probleem: de vorige gebruiker heeft de navi/audio eruit gehaald, een groot gat is het gevolg....en hier moet dus wat nieuws in.

Ik heb nu een ms5000 navi van vdo en het grote scherm bevalt goed, dubbeldin zou dus fijn zijn. Op internet kom ik eigenlijk alleen de avic d3 tegen. Is dit nu de beste keuze of weten jullie wat mooiers?

Er zit een vaste mobiele telefoonaansluiting in, maar deze is voor nokia, terwijl ik een htc touch heb. Bluetooth op de navi is dus niet verplicht, met twee telefoons lukt het ook wel.

oh ja, van m'n baas mag het nieuwe speeltje max 1750 euro kosten...

alvast bedankt voor jullie adviezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Pioneer nemen dan zou ik zo zeggen. Hou er wel rekening mee dat die handel vrij diefstalgevoellig is.

 

Ik heb zelf ook voor die keuze gestaan, maar heb gekozen voor een Becker enkeldin. Geluid is zeer goed, zeker met aanvulling van een Sub.

 

Edit : Stel je ook even voor in het daarvoor bedoelde forum als je wilt. Staat wel zo netjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een buurjongen van mij heeft via Marktplaats een VW-kloon MFD2 gekocht

Prijs 500 euro, incl adapter voor Ipod en achteruitrijcamera

Specs: speelt CD/DVD/Mp3 Sd-carslot, USB aansluiting, Bluetooth, Radio, TV, AUX/Video

4x50W

IMAG0123.jpg

IMAG0122.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

voor zover ik hem gebruikt hem rondom de inbouwtijd ben ik geen gebreken tegengekomen. Je kunt zelfs dvd/tv kijken onder het rijden. Ook zitten er bossen kabels achter om van alles en nog wat op aan te sluiten.

 

Ik zal de buurjongen volgende week wel ff naar zn ervaringen vragen.

 

Het DVDtje wat ik er van de BlueManGroup in had gedaan werd goed afgespeeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Tot nu toe zou ik voor Kenwood gaan erg goede ervaringen mee. Echter wel diefstal gevoelig ik spreek uit ervaring.

Echter deze zomer komt JVC KD-NX7000 met een dubbeldin waar het scherm er af geklikt kan worden.

De advies prijs 1199 euro met echt alles erop en aan incl hardeschijf.

 

Mvgr

 

Ferry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag wezen kijken naar de Navgate. Op papier goed en prima model. Nu alleen nog even uitzoeken wanneer deze op de markt komt. De verkoper had het over juni en zei er al bij dat hij maar een aantal exemplaren kreeg...

 

Op hoop van zegen dan maar: vandaag (27 mei) besteld. En nu maar wachten en wachten en wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden