Ga naar inhoud
  • 0

lucht massflow meting


stone

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ok thnx :!: dan zal ik daar eens achteraan gaan

 

tip 2 : als je een LMM hebt van ' bosch' kun je deze vaak vervangen voor een door Mercedes gebruikte versie van de fabrikant ' pierburg'

 

Deze geven vaak net iets betere waardes af EN gaan minder snel kapot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanaf 2000 toeren heb je met een defecte LMM problemen bij lagere toeren zul je het bijna niet vernemen. Voor omgeving Twente en Achterhoek ben ik wel bereid met VAG-COM e.e.a. uit te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar geeft de computer dat ook meteen aan bij uitlezing?

Ik heb hem laatst namelijk aan de pc gehad bij een garage omdat de comfortmodule stuk was.

Hij zei verder niks over de LMM. Misschien omdat ik er ook niet specifiek naar vroeg.

 

Mijn Passat rijdt 1 op 16 en dan rij ik echt niet pittig.

Ik weet dat ik erg zuinig kan rijden dus dit verbaasd me. En ik heb't gevoel dat ik vermogen mis. Vooral inhaal acties is heeeeeel gevaarlijk en moeilijk inschatting merk ik.

 

Quanta costa dat uitlezen? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, je ziet niet direct een foutmelding

 

Je moet echt tijdens het rijden meten, vagcom geeft aan wat de gewenste waarde is en laat de gegeven waarde zien

 

Wanneer de gegeven waarde onder de 800/850 zit dan kun je een nieuwe lmm scoren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt idd dat je moet rijden, je moet namelijk een log maken vaan de Meetwaardeblokken tussen 2000 en 3000 toeren als je in de 3 bij 2000tpm vol het gas intrapt...

 

Ik ga ervanuit dat iedereen het uitlezen (muv de dealers)gratis doet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wanneer komt het jou uit? Neem anders even contact op 06-20392745

 

Ik kan alleen morgen(dinsdag) niet dan zit ik in Amsterdam.

 

Vanavond kan ik wel. :) De rest van de week kan ik niet.

Zaterdag overdag kan ik wel.

 

Is het niet teveel moeite dan voor jou?

Ik hoop enigszins dat ik het mis heb en dat de LMM niet stuk is.

Maar qua verbruik 1 op 16 en laatst accel.test gedaan 0-100 in 14 seconden ofzo. Schoot niet op.

Maar ik kan't mis hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gister heeft Vdub m'n Passat aan Vag-Com gehangen.

Effe wat test-ritjes gemaakt en volgens de waardes is er niets aan de hand met m'n LMM.

 

Gelukkig.

 

Vdub wees me er ook op dat ik eerder moest schakelen.

Ik was gewend om te schakelen rond de 2800-3000 toeren.

 

Ik moet lager in de toeren schakelen. Rond de 2000-2100 toeren en daar zou het verbruik omlaag mee moeten gaan.

Effe testen en hopen dat hij gelijk heeft.

 

Thanks Vdub voor je hulp en tijd. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden