Ga naar inhoud
  • 0

G89 Temperatuursensor


raymzter255

Vraag

Ik heb lopen zoeken op t forum en internet maar ik zie nergens waar k de G89 kan vinden.Mijn airco geeft een foutcode van 313 en ik heb opgezocht en ik zag dat het de g89 temperatuursensor is.Ik hoop dat iemand een duidelijke beschrijving of plaatje heeft.En excuses als ik een andere topic over dit onderwerp over het hoofd heb gezien..

 

Gr.

 

Yas

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit is de tempsensor in het blowerkanaal (achter het dashboard), als deze defect is wordt de temp van G17 gebruikt, deze zit voor tegen de radiator aan. D'r is dus nog niks aan de hand. Als beide defect zijn heb je wel een probleem.

 

Schijnt dat je door het pollenfilter te verwijderen erbij kunt, G89 kwartslag draaien en eruit halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

De climatronic op mijn passat is van een andere auto afgehaald en op de mijne gemonteerd. Ik kan de sensor G17 niet vinden.Deze moet normaal achter de bumper moet zitten. Als ze dan geen sensor G17 gemonteerd hebben, moet mijn airco de temp van G89 weergeven. Het probleem is dat ik deze ook niet kan vinden!Interieurfilter eruitgehaald, blowerventilator eruit en er is niets te zien!Waar moet deze aangesloten zijn? Iemand een idee waar deze kan zitten of aangesloten is? Misschien iemand een schema, zo kan ik die via de kabels vinden?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden