Ga naar inhoud
  • 0

mijn 1.6 motor loopt niet lekker van mijn passat jr.2000


MBM

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

mijn passat motor slaat af als ik heel langzaam moet rijden bij file parkeren en in het stads verkeer moet rijden, de dealer zegt dat dit aan mijn gasklep ligt,nieuwe plaatsen kost 500 euro ,ze hebben hem in de basis stand gezet Pon dealer amersfoort,de motor loopt iets beter nu maar hij nijgt nog steeds tot afslaan bij weing vermogen,heeft iemand anders dit probleem gehad met een 1.6 benzine versie,weet iemand oplossing hulp middel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
mijn passat motor slaat af als ik heel langzaam moet rijden bij file parkeren en in het stads verkeer moet rijden, de dealer zegt dat dit aan mijn gasklep ligt,nieuwe plaatsen kost 500 euro ,ze hebben hem in de basis stand gezet Pon dealer amersfoort,de motor loopt iets beter nu maar hij nijgt nog steeds tot afslaan bij weing vermogen,heeft iemand anders dit probleem gehad met een 1.6 benzine versie,weet iemand oplossing hulp middel?

 

PON DEALER AMERSFOORT :!: toch niet die bij dat texaco tankstation he 8O ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoiets had ik laatst ook. Zal wel iets anders zijn misschien. Net of ie te weinig benzine kreeg. Sloeg af na het starten en direct wegrijden. Bij starten en even laten lopen ging het iets beter, waarschijnlijk door de "noodloop". Sloeg soms ook zomaar af.

Bleek een vuile/ kapotte nokkenassensor te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden