Ga naar inhoud

Werkelijke levertijden 3C


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

Ik heb half januari een variant bluemotion besteld en kreeg vorige week te horen dat deze week 16 van de band rolt en week 17 geleverd wordt.

 

Het moment van productie en levering is wel erg kort, ik heb gisteren gehoord dat mijn Passat CC (besteld in week 7) geproduceerd gaat worden in week 16, dealer zegt tel 3/4 weken erbij op dan kan die geleverd worden, duurt lang allemaal :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Passat besteld mid december, en zojuist eindelijk van leasemij bericht ontvangen dat hij wordt afgeleverd op 2 april. Dat heeft dus totaal zo'n 15 weken geduurd, werd tijd! Ik had gehoopt dat met de teruglopende verkopen het wat sneller was gegaan. Nou ja ik troost me maar met de gedachte dat ze deze met extra veel aandacht hebben gebouwd.. :-)

Is een Variant 2.0TDI 170pk DSG Highline, zal hem hopelijk binnenkort komen voorstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik nog niet, maandag bel ik de dealer in de hoop dat hij de order van de leasemij binnen heeft.

Het zal net wel net niet voor mijn vertrek naar Frankrijk in de zomer liggen ben ik bang.

 

Uiteraard wil ik met de Passat op vakantie, al was het alleen al vanwege het feit dat ik de kids dan zoet kan houden met DVDtjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even gebeld, als er deze week besteld word dan word hij in week 25 geproduceerd, da nnog 2 weken transport en dan nog ca. 1,5 week om het de papieren rompslomp te regelen.

Normaal zou het prodcutie week 20 zijn, maar door de DSG komen er 3 weken bij en door de RNS510 nog eens 2 weken :(

 

Best balen, want al zou de leasemaatschappij de order deze week nog bij de dealer doen, komt hij alsnog tijdens of na mijn vakantie binnen :( :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Variant Trendline Bluemotion met executive plus pakket in de laatse week van januari besteld en volgende week komt hij bij de dealer binnen. Dus ongeveer 12 weken levertijd gehad. (Ik reken een week om hem rijklaar te maken voor het gemak.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 3C rond 10 Januari besteld en het is nog niet duidelijk wanneer hij binnenkomt.. Ik heb al verschillende berichten gehad van, "hij staat op transport" tot een week later "Hij staat op 'einde montage'" en het is dan maar afwachten vanaf nu. Ik zit nu dus op 13 weken...

 

Wat ik zo vreemd vind is dat het proces blijkbaar zo onvoorspelbaar is. Ik kan begrijpen dat er op sommige momenten wellicht gewacht wordt op onderdelen van 3den. Echter is de bouwfase nu voorbij en nog steeds kunnen ze niet melden wanneer hij geleverd gaat worden. Ik weet het niet 100% zeker meer, maar bij mijn Toyota was dit proces tot op de week nauwkeurig bekend en zomaar op te vragen bij de dealer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bestelde passat CC is ook binnen gekomen bij de dealer, hij stond ervan versteld. Twee weken terug had hij nog gekeken in het systeem en daarin stond week 16 definitief ingepland en vandaag komt hij plotseling binnen! Hij kreeg zelfs een Touran binnen die pas in mei werd verwacht.

 

Nu moet ik nog zo'n 3000 km rijden met mijn huidige lease auto dus over 3 weken kan ik overstappen :lol:

 

(Week 7 besteld overigens)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In week 10 een BM 81kW besteld. Van de week gebeld met de dealer en die wist mij te vertellen dat er auto in week 20 wordt geproduceerd. Ik ben benieuwd of de afleverdatum in week 22 gehaald gaat worden. Wachten is echt vervelend. Zeker nu met dit weer de airo in de Peug 307 weer eens kapot is. Nou ja, eerste maar een paaseitjes zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor, ik weet niet of dit in een ander topic thuishoort, maar goed... Zijn er meer mensen die door de dealer verteld is dat de bluemotion enkel met zwarte of lichtgrijze bekleding (dus niet Latte Macchiato) is te krijgen?

 

Verder vind ik het vreemd dat op de volkswagen site staat vermeld dat een chromen grille op de comfortline bleumotion standaard is..

 

http://www.volkswagen.nl/home/modellen/ ... nl,00.html

 

Nu lees ik hier dat dit vanaf week 44 2008 al niet meer het geval is? Vrumd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor, ik weet niet of dit in een ander topic thuishoort, maar goed... Zijn er meer mensen die door de dealer verteld is dat de bluemotion enkel met zwarte of lichtgrijze bekleding (dus niet Latte Macchiato) is te krijgen?

 

Verder vind ik het vreemd dat op de volkswagen site staat vermeld dat een chromen grille op de comfortline bleumotion standaard is..

 

http://www.volkswagen.nl/home/modellen/ ... nl,00.html

 

Nu lees ik hier dat dit vanaf week 44 2008 al niet meer het geval is? Vrumd!

 

Nou ik heb een cobaltblauwe Passat varriant BM CL MET Latte Macchiatio bekleding besteld. Dacht eerst ook dat dit niet ging. De dealer in Ede heeft een proefbestelling gedaan en het was geen probleem. Van die grille vind ik ook balen. Vind het net zo mooi een beetje bling-bling op de voorzijde. Verder schijnt er ook een start-stop systeem op te zitten. Staat ook nergens op de site van VW.

 

Nou ja, we zien wel over een week of 6 wat er van de vrachtwagen af komt rollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik toch wel de chromen grille krijg.. 8)

 

Het wordt bij mij weer een week later. Dit heb ik te horen gekregen nadat ik maar weer eens met de dealer heb gebeld..

 

We zitten nu op levering in week 18 en dat betekend 16 weken levertijd!! Daarbij is het nog steeds niet helemaal duidelijk wat de exacte levertijd wordt.. Ik vermoed dat als ik volgende week weer bel, het weer een week later wordt. Dat gaat nu al 4 weken zo :(

 

En dat terijl me hooguit 12 weken beloofd was. Bijzonder slecht geregeld dit bij VW... PON verwijst me bij vragen weer terug naar de dealer. De lol is er wel een beetje af nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 2 weken geleden een 2.0 TDI 170pk DSG besteld (comfortline) en er is gezegd dat deze ergens eind mei geleverd gaat worden...gelukkig is mijn voorloper ook een 2.0 TDI 170pk DSG ;-)). Toch kijk ik er naar uit....

 

vandaag vernomen dat ie voor week 18 staat gepland qua productie en het afleveren voor week 25 (incl leer inbouwen) :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden