Ga naar inhoud

Werkelijke levertijden 3C


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Ik heb net een Passat 1.4 TSI Comfortline met Excl. Plus en Dynamicpakket besteld. Ik heb getwijfeld om een CC te bestellen omdat ik de nieuwe dashboard verlichting van de CC mooier vind dan het blauw met rood van de Passat.

 

Als ik de berichten hierboven goed lees, zou de Passat nu ook de andere dashboard verlichting hebben. Klopt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hi Ron,

 

 

Het dashbord is inderdaad voor bepaalde types gewijzigd. De bluemotion uitvoering heeft nog de oude klokken. Vooralsnog heb ik alleen passats met een 2.0 tdi motor gezien die de nieuwe klokken hebben. De dealer is ook nog niete helemaal op de hoogte van wat er nu allemaal veranderd is. Een ding is zeker, mijn auto heeft de nieuwe klokken en ziet er erg gaaf uit.

 

 

Wellicht kun je via PON of je dealer meer te weten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,

 

Had naar de dealer de digitale camera meegenomen en wat foto's gesnapt. Hier mag ik vanaf 2 januari in gaan sturen :)

 

Milwaukee velgen. Voor 17 of 18 inch had ik geen geld over...liever wat meer luxe in huis :-)

 

IMG_1829.jpg

 

Dashboard door het raam heen. Lastig om door glas heen iets fatsoenlijk op beeld te krijgen. Sorry daarvoor. Als je goed kijkt zie je de tankmeter in de snelheidsmeter zoals dat bij de CC het geval is. (mooie foto's by night @ terp1234) BTW. Even voor diegenen die nog moeten gaan bestellen: Bij telefoon premium voorbereiding werd voorheen de houder in de middenarmsteun weggewerkt. Er is nu geen houder meer in de middenarmsteun! Opladen moet je dus speciaal organiseren!

 

IMG_1832.jpg

 

Ik denk er serieus over na om de blauwe blokjes als parkeerhulp te laten zitten :D

 

IMG_1831.jpg

 

Trekhaak VAST. Ik heb ervaring met mensen die achter me te laat remmen :wink:

 

IMG_1834.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blauwe blokjes staan inderdaad leuk ja. Niks meer aan doen. Als ik die foto's zie, begint het meteen te jeuken. Mijn dealer heeft zoveel auto af te leveren, dat ik in de tweede week aan de beurt ben. Mooie auto krijg je. Helemaal compleet. Voor wat betreft de premium aansluiting ga ik kijken of ik de voeding van de 12V aansluiting af kan tappen. Maar misschien zijn er mensen die andere iedeen hebben voor dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In week 46/47 is mijn Passat besteld, vooralsnog kan en wil? mijn dealer niet aangeven wanneer de auto komt. Terwijl bij de verkoop de levertijd op zo`n 8 weken werd gesteld. Heeft iemand enig idee of richtlijn uit ervaring?. het lijkt mij dat ze nu toch al een productieschema kunnen raadplegen?

Zeker nu de productie van vw`s afneemt.

 

Geldt voor mijn passat ook dat ik witte klokken krijg ipv blauw ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witte klokken krijg je in alle nieuwe modellen met uitzondering van de BlueMotion. Ik heb de highline en ook daar zitten ze in. Bevalt overigens prima. Vooral de RNS510 is super. Ik heb 'm niet met de premium maar met de gewoone blutooth voorbereiding en werkt prima. Wel nummer kiezen via je eigen telefoon maardat scheelt dan ook wat euro's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gave bak man! Je hebt DSG zie ik. Als ik nu weer zou moeten gaan kiezen zou ik meer twijfelen over DSG bak wel of niet dan dat ik dat nu heb gedaan. Was een beetje angstig in combinatie met een caravan. enfin :) Januari is echt aftellen nu :D

 

 

In blij dat ik rij zeg je dat je de letler combi van je kenteken al weet. Is het kenteken al bekend dan ofheb je dat van de dealer gehoord??. Als jij HHV hebt , dan zal ik wel HHX of HHZ hebben.

 

 

We wachten het af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In blij dat ik rij zeg je dat je de letler combi van je kenteken al weet. Is het kenteken al bekend dan ofheb je dat van de dealer gehoord??. Als jij HHV hebt , dan zal ik wel HHX of HHZ hebben.

We wachten het af....

 

Nou, mijn auto is 18 november gearriveerd. Ik heb het vermoeden dat er vrij snel daarna een kenteken is aangevraagd. Ik zag dat iets met HHV mijn kenteken was. Ben ff de cijfers vergeten. (Tja ik kom niet verder dan binair rekenen :lol: ) Inmiddels lees ik dat vandaag 00-HKH-2 als laatste kenteken is uitgegeven. (RDW.nl) Het ligt er dus maar aan wanneer jouw dealer het kenteken heeft aangevraagd. Ik was bij de dealer om te vragen voor een USB aansluiting achterop mijn RNS510. Ik denk dat ik maar een paar SD kaartjes extra aanvraag. Tjongejonge, bijna 200 euri's voor een USB touwtje achteraf inbouw, niet normaal meer wat een prijzen. :roll:

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gehoord, dat voor mijn auto (levering 6 januari) het kenteken binnen is: xx-HJR-x De auto werd door de fabriek in Emden op 27-11 afgeleverd volgens de sticker op het voorruit. Het is een 1.4TSI met DSG en hij heeft witte klokken. De instructieboekjes voor alle modellen zijn in september aangepast voor leveringen af november. Ik verwacht dat de volgende reeks Bluemotion ook witte klokken zal hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje, ik lees hier veel over witte klokken. Houd dat soms ook in dat de boordcomputer tussen de klokken ook wit is, net als de Passat CC ?

 

 

Alleen als je een bluemotion zou bestellen kan het nog zijn dat je een "oud" dashboard krijgt, anders identiek aan de CC, dus een wit klokkenspel. Het multifunctionele stuur blijft overigens gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in de brochure bij Volkswagen in Duitsland dat de Bluemotion ook met witte klokken is uitgerust.

https://www.volkswagen.de/etc/medialib/ ... ariant.pdf

 

 

Overigens dealers en VW NL is weinig info te krijgen. Alleen als ik al kijk naar de VW site in Nederland van PON; dramatisch slecht, daar hebben ze nog geen eens de 2.0 tdi motoren in de prijslijst opgenomen. Een zeer slechte site met verouderde info en niet werkende gedeeltes in de site. Heb PON hier maar eens een duidelijke mail over gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

YESS!!!!!

 

Ik heb gelukkig niet veel te huilen!! Ik werd vandaag door de dealer gebeld voor het maken van een afspraak voor de levering. De auto is vanmorgen al in Rotterdam gearriveerd! Ik krijg hem 3 weken eerder dan de verwachting was. Ik ben gelijk naar Rotterdam gereden met mijn fototoestel. Hij ziet er goed uit. Ook het spuitwerk! Hier en daar ietsje sinaasappelig maar ik was wel huiverig geworden naar aanleiding van eerdere postings hier. Het enige wat mij zorgen baart is het feit dat de dealer nog nooit instapverlichting in de achterdeuren en voetverlichting had ingebouwd...... :( Ik krijg hier nog een prijs voor. En heb zelf de Duitse site doorgemaild met de inbouwbeschrijving. Hhhmmmmm.... geeft te denken. Maar goed ook daar zullen we wel uitkomen. Hoofdzaak is dat hij er staat en er strak uitziet. Dus nog maar 2 in plaats van 4 weken. En jammer genoeg zijn de run flat tyres bij PON gebleven........

 

Hier wat foto's:

 

item.jpg?rot=0"%20title=""%20alt=""%20width="640"height="428">

 

De park assist heeft extra sensoren voor en achter.

item.jpg?rot=0"%20title=""%20alt=""%20width="640"height="428">

 

Nog 2 knopjes leeg.......

item.jpg?rot=0"%20title=""%20alt=""%20width="321"height="480">

 

Het witte dashboard valt wel mee...... Maar na 11 jaar blauw is het wel wennen......En 7 kilometer op de teller is anders dan de 186.000 die ik nu zie.......

item.jpg?rot=0"%20title=""%20alt=""%20width="640"height="428">

 

Het ziet er op het eerste gezicht allemaal echt strak uit.

item.jpg?rot=0"%20title=""%20alt=""%20width="640"height="428">

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden