Ga naar inhoud

Werkelijke levertijden 3C


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo,

 

Na LANG wachten eindelijk goed nieuws! Vandaag ben ik gebeld door Pouw VW dealer Deventer. Mijn auto is afgeleverd. Ben vandaag wezen kijken en heb gelijk de houder van de carkit achtergelaten (wordt ingebouwd onder de middenarmsteun)

 

Mooie gave bak! :) Ziet er echt goed uit! Nou nog een week of 5 wachten totdat we direct na de vuurpijlen kunnen gaan karren :D

 

Modeljaar 2009. Andere klokkenwinkel (zelfde als de Passat CC) en de premium telefoon heeft geen houder meer (dus ook niet in de middenarmsteun!) De trekhaak is reeds gemonteerd. Alles is zo ongeveer klaar. Zodra ik foto's heb zal ik ze plaatsen. (had vandaag de digitale camera niet bij me)

 

Zullen we een poule opzetten voor het kenteken? :lol: Ik zie op de RDW dat het laatst uitgegeven kenteken HHL is. Ik ga voor HKL of iets dergelijks :)

 

Ik houd jullie op de hoogte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jafo,

 

Nee het spijt me voor je. Dashboard, de klokkenwinkel althans, is exact gelijk aan dat van de Passat CC, inclusief het venster van de boardcomputer (witte verlichting dus). Maar wel heel erg chique. Uiteraard maak ik foto's zodra de auto afgeleverd is. Ondertussen duurt dat heuglijke feit nog een week of vijf :) 'k ga me eerst maar eens concentreren op de puntmuts, de kerstmaaltijd en de vuurpijlen :lol:

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wat verdere informatie.

 

Dashboard, klokkenwinkel is exact gelijk aan dat van de Passat CC. Tankmetertjes niet meer tussen toerenteller en snelheidsmeter, maar in de toerenteller en respectievelijk snelheidsmeter verwerkt. Er is geen blauwe nachtverlichting meer,

 

Verder is de airco unit dezelfde gebleven, dat verschilt dus van de CC en de Tiguan. Er zijn nog meer kleine wijzigingen. Volgens mij is het aluminiumlook deel van het dashboard ook iets gewijzigd. Het knopje van de alarmlichten is ook iets gewijzigd en volgens mij is ook de plaatsing van wat knoppen op de middenconsole gewijzigd. Ik heb een secure pakket besteld. Daarbij ook een "tyre leak indicator" Volgens mijn informatie zat die ergens verwerkt in de klokkenwinkel. Die heeft nu een plaatsje rechts vooraan bij de versnellingspook gekregen.

 

Ik hoorde, maar ik heb daar niet naar gekeken eerlijk gezegd, dat de cruisecontrol ook is gewijzigd. Weet iemand daar misschien het fijne van?

 

Vandaag de bevestiging dat ik vrijdag 2 januari 2009 10:00 een afspraak heb bij de dealer om de auto op te gaan halen :)

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee he.... De mooie blauwe dahboardverlichting weg? Dat is rampenwerk dus! Ik ga morgen de dealer bellen. Hier zou ik echt van balen....... Ik heb ook een secure pakket erbij gedaan. En als de tyre leak dan ook bij de pook zit valt het minder op dan wanneer hij op het dashboard zou gaan branden.

 

groeten van Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen maandag mijn nieuwe Passat Comfortline 2.0TDI CR mogen bekijken. Wat ik constateerde, en men vertelde mij later dat dit modeljaar 2009 betrof, dat ik een Passat CC klokkenwinkel aan boord heb, inclusief witte wijzerplaat verlichting, en ook het venster van de boardcomputer tussen de tellers is zoals de Passat CC wit uitgevoerd ipv rood. Wellicht, omdat je een bluemotion uitvoering hebt (@watikjebrom) dat je daarom nog de oude versie dashboard hebt (i.v.m. de indicator voor tijdig schakelen denk ik). Het zou ook zomaar kunnen liggen aan het feit dat er in mijn auto een relatief nieuwe commonrail motor is gemonteerd. OF dat je geen 2009 modeljaar hebt.

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen,

 

Mijn auto is 2 weken geleden besteld door de leasemij. Er is toen aangegeven dat levering rond week 16 2009 zou zijn. Vandaag kreeg ik te horen dat het al week 7 wordt en dat ik niet gek moet opkijken als de auto al in januari voor de deur zal staan.........ik ben benieuwd.

Overigens gaf de dealer aan dat dit te maken heeft met de vele auto's die de afgelopen maanden gecancelled zijn.

 

Voor nu,

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk de nieuwe auto gehaald. Passat Variant 2.0 higline en rns510. Besteld in juni ... het werd ook tijd. De nieuwe klokjeskleur ( wit) is wel eventjes wennen, tenminste als je al jaaaaaaren passat rijd. Vind het wel gaaf. Eerste indruk van de nieuwe CR 2.0 diesel....... Veeeeeeel fijner dan z'n voorganger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@watikjebrom: Hahaha. tja :)

 

@jafo: Ik was vandaag nog ff bij de dealer, wilde i.v.m. het beruchte fietsenrek op de trekhaak ff weten of het allemaal wel paste of dat ik aan het zagen slijpen en lassen moet (gelukkig valt dat allemaal mee) Er stonden daar een trucklading vol met diverse passats. Heb even de ronde gemaakt. Ik constateerde dat alle bluemotions waren voorzien van een "oud" dashboard. Blauw met rood dus. De andere passats waren allemaal 2.0 TDI motoren. Allemaal voorzien van de nieuwe dashboard layout :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het stuur is het bekende driespaaks lederen stuurwiel. Er is ook niets veranderd aan de middenconsole (in de Tiguan en CC zit een andere bedienings unit voor de climate control) Volgens mij is in ieder geval voor elke 2.0 TDI-CR de klokkenwinkel veranderd, behalve de Bluemotion auto's. Ik hoor ook allerlei geluiden dat het ergste leed qua levertijden nu geleden is. We hebben gewoon pech gehad denk ik. :|

 

Heb al in mijn nieuwe auto gezeten. Wordt echt een heel mooie auto! Als je'm start is ie zo rustig van binnen! je hoort bijna niet dat het een diesel betreft :)

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jafo: Ik was vandaag nog ff bij de dealer, wilde i.v.m. het beruchte fietsenrek op de trekhaak ff weten of het allemaal wel paste of dat ik aan het zagen slijpen en lassen moet (gelukkig valt dat allemaal mee) Er stonden daar een trucklading vol met diverse passats. Heb even de ronde gemaakt. Ik constateerde dat alle bluemotions waren voorzien van een "oud" dashboard. Blauw met rood dus. De andere passats waren allemaal 2.0 TDI motoren. Allemaal voorzien van de nieuwe dashboard layout :)

 

Ik heb inmiddels de dealer al even gebeld. Die regaeerde verrast want hij wist het nog niet. Er kwam een verhaal over het feit dat witte verlichting "premium" was. Alle BMW's, Audi's en mercedessen hebben dit. Ik vind het helemaal niet premium!!!! Ik geniet al 11 jaar van blauw. Maar er zal vast wel ergens in de koopovereenkomst een stukje staan over wijzigingen......... En niet ten voordel van mij dus....... :cry::cry::cry:

 

Ik ga dus vanaf februari naar witte klokken aankijken vrees ik......

 

Thanls anyway!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin september de Variant besteld en is mij toen een geplande leverdatum van 27-11 opgegeven. 26-11 werd ik nog door de dealer gebeld dat de auto binnen was gekomen en of ze hem nog voor 1-12 konden brengen. Sinds gisteren staat hij dus te pronken op de oprit. Werkelijk geweldig! Ondanks de krediet-crisis zelfs nog 1 dag eerder binnengekomen als opgegeven.

Ik ben zeer gecharmeerd van de witte klokken, veel prettiger dan het kille blauw. Oh ja, de cruisecontrol-hendel is niet gewijzigd zoals soms gesuggereerd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua levertijd hebben we inderdaad dikke pech gehad. Al met al 7 maanden zitten wachten op deze auto. Vorige week mijn V50 in moeten leveren en ben nu in een voorloop auto gestopt. Ze hebben me een Octavia meegegeven, nadeel hiervan is dat deze bv geen carkit heeft en ik dus nu met een oortje in moet gaan rijden. Niet echt prettig. Ik ben erg benieuwd hoe de premium aansluiting in de Passat mij gaat bevallen. Hoor hier veel goede berichten over.

 

 

Toch jammer dat ze het stuur uit de CC niet hebben overgenomen in de Passat. Het huidige stuur is toch een beetje achterhaald. De witte klokken lijken wel oke, als dat er hetzelfde uitziet als bij Audi, dan gaat dat er goed uit zien.

 

Volgens de leasemaatschappij kan ik de auto in de tweede week van 2009 ophalen, maar ik ga morgen is even bellen of dat ook niet op 2 jan. 2009 kan. De dealer heeft de auto al helemaal op orde klaar staan.

 

 

De laatste lootjes zullen we maar zeggen........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de dealer in mijn nieuwe auto gezeten en heb geconcludeerd dat er inderdaad nieuwe klokken in het dasbord zitten. Wat heb ik toch een mooie auto uitgekozen :D. De dealer zelf was blij verrast dat ik hem dit moest komen vertellen. Hij wist zelf nog van niets!?!

 

 

Numaar wachten tot begin januari

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joost74:

 

Mooie auto he :) Dat is een van de dingen die ik ook zo slecht begrijp. Verkoop je die spullen, dan zou je toch verwachten dat je van alle in's and out's volledig op de hoogte bent? Als ik met mijn productencatalogus op pad ga en er is iets gewijzigd dan vind ik dat ik daarover van de hoed en de rand moet kunnen vertellen. enfin, de automotive industrie zit kennelijk anders in elkaar. Ik vind het overigens ook jammer dat het stuur van de CC niet is overgenomen, dat is extrapremiumchique :) Nog een maandje dan kunnen we sturen Joost :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden