Ga naar inhoud

Plaats hier fotos van mooie Passats!


TheDarkRaver

Aanbevolen berichten

Kreeg in ene fotokes in de mail vandaag..

En ik ben er tevreden mee, ik vind het echt een hele mooie auto.

En hij rijd goed, loopt als een beest, enkel loopt maar 220 dan houdt pomp op ofzo, dus 210 hield ze wel.

Dit was op terug weg vanuit handel uit utrecht, en bij heerenveen was het 3 uur in de nacht, en poot op plank.

Verbruik keek ik niet naar, maar had oog voor de weg. En het weinige verkeer,

ik heb het id soms dat er trouwens een koelvloeistof probleem is, gezien hij laatst vanuit leek kwam, een 15/18 km verderop, binnen wegen en stukje snelweg, en alle ramen waren na 10 minuten uit helemaal dof, en beslagen,

En hij schijnt na het lopen koelvloeistof geur te hebben, ik ruik zo goed als niks. Dus een ander melde mij dat, dus even in de gaten houden.. Maar ik ben er content mee, en rijd ook heerlijk als je lekker met je gezin dagje weg bent..

Lekker relax cruisen..

post-4060-1423827643,6239_thumb.jpg

post-4060-1423827643,6864_thumb.jpg

post-4060-1423827643,7333_thumb.jpg

post-4060-1423827643,8114_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heren,

 

Vraagje, ik ben opzoek naar een foto. Van een prachtige foto van een 3BG Variant, donkere kleur groen/grijs/blauw (lijkt een beetje op blue graphit van de 3C dacht ik en is veel geleverd op zo'n actiemodel van de 3BG destijds), verlaagd en met een dikke set Porsche Cup velgen.

Auto is van voren gefotografeerd op het moment dat ie rechts afslaat, Porsche wielen mooi in beeld. En ik denk dat het een Passat van een clublid is.

 

Is een prachtfoto, maar kan hem helaas niet terugvinden! Weet iemand zo van wie de Passat is of, beter nog, de foto. Many thanks! :D

 

En andere vraag dan meteen erachteraan; zulke Porsche Cupwielen, zijn die in 18''/19'' uberhaupt leverbaar in 5 x 112??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden